بایدن: با نامزد کردن میکی ماوس هم می‌توانیم بر ترامپ پیروز شویم!

نامزد دموکرات انتخابات آمریکا با رد امکان شکست این حزب در مقابل رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه این کشور اعلام کرد دموکرات‌ها با نامزد کردن میکی ماوس هم بخت پیروزی در انتخابات را دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، جو بایدن، نامزد رقابت‌های مقدماتی برای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌گوید این حزب با نامزدی شخصیت کارتونی «میکی ماوس» هم در برابر دونالد ترامپ بخت پیروزی دارد.

معاون باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، در مصاحبه با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» گفت: «من قبول نمی‌کنم که بگوییم یکی از نامزد‌های دموکرات ممکن است شکست بخورد. فکر می‌کنم که ما می‌توانیم میکی ماوس را هم در مقابل رئیس جمهور [ترامپ] نامزد کنیم و بخت پیروزی داشته باشیم.»

سخنان بایدن در حالی بیان می‌شود که شماری از مدیران کارزار‌های پیشین حزب دموکرات هشدار داده‌اند که این حزب با نامزدی برنی سندرز، سناتور چپگرای ایالت ورمونت در برابر ترامپ نمی‌تواند کاخ سفید را از جمهوری‌خواهان پس بگیرد.

این در حالی است که برنی سندرز در اولین رقابت انتخاباتی در ایالت آیووا پس از پیت بودجج و با اختلاف تنها یک دهم درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. برنی سندرز در ایالت نیوهمپشایر از رقبای خود پیشی گرفت و ۲۶ درصد آزای انتخابات درون‌حزبی را کسب کرد.

سخنان روز سه‌شنبه جو بایدن در مورد بخت میکی ماوس برای شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان ماه) باعث شد تا نام این شخصیت کارتونی در شبکه اجتماعی توئیتر ترند شود.

شرکت والت دیزنی شخصیت محبوب میکی ماوس را در سال ۱۹۲۸ خلق کرد. میکی ماوس در سال ۱۹۷۸ به اولین شخصیت کارتونی تبدیل شد که ستاره‌ای مخصوص در پیاده روی مشاهیر هالیوود پیدا کرد. ستاره‌ای نیز در این پیاده رو در سال ۲۰۰۷ به ترامپ تعلق گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۰۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء والصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
آن سیلی کوچک در عین الاسد پایگاه آمریکاییها در عراق هشدار بود نه پاسخ بود و نه انتقام بود انتقام سخت و شدید و برق آسا و کوبنده و خرد و خار و ذلیل و نابود کننده در راه است در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص دور شوید دور شوید دور شوید ملعونین از خداوند جل جلاله بی خبر مرگ و جهنم سوزانتان بسیار نزدیک است هرچه دورتر شر و نکبتتان کمتر ارتش آمریکا و همپیمانانش ناتو باید هر چه سریعتر از منطقه سر تا سر جهان اسلام اخراج و خارج شوند و هر چه سریعتر فرار کنند قبل از آنی که جنازه هاشون هم نابود شود.
حب الحسین یجمعنا : لبیک یا حسین ع .
آخرین اخبار