نوری: هرتابرلین هرگز پروژه کوچکی برای من نخواهد بود

الکس نوری دومین تجربه خود را در تیم مدعی سقوط به لیگ دسته اول فوتبال آلمان تجربه می‌کند.

نوری: هرتابرلین هرگز پروژه کوچکی برای من نخواهد بودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, به نقل از deichstube, تیم فوتبال هرتابرلین آلمان با یورگن کلینزمن مربی کهنه کار خود به دلیل برخی مشکلات قطع همکاری کرد و با الکس نوری مربی ایرانی سابق وردربرمن به عنوان مربی موقت تیم به توافق رسید.

نوری چند سال پیش در تیم فوتبال وردربرمن آلمان که مدعی سقوط به لیگ دسته اول فوتبال آلمان بود، حضور پیدا کرد و این تیم را تا رده ششم بالا آورد و به مربی محبوب وردربرمنی‌ها در سال ۲۰۱۵ تبدیل شد. حالا برای دومین بار تیم فوتبال هرتابرلین که با کسب ۲۳ امتیاز فاصله زیادی با تیم‌های قعرنشین بوندسلیگای آلمان ندارند، قصد دارد این تیم را از ورطه سقوط خارج کند و مانند وردبرمن به موفقیت جدیدی دست پیدا کند.

نوری در مورد حضور در تیم فوتبال هرتابرلین بیان کرد: هرگز هرتابرلین پروژه کوچکی برای من به حساب نمی‌آید. باید به خوبی کار کنیم و گذشته را به فراموشی بسپاریم. هر نتیجه‌ای که در تیم ما حاصل می‌شود قطعا ناشی از عملکرد ما خواهد بود. حس خوبی است که در یک باشگاه خوب و شهر بی نظیری مثل برلین کار می‌کنم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به هدفمان دست پیدا کنیم.

نوری تا پایان فصل فوتبالی آلمان به صورت موقت هدایت هرتابرلین را برعهده خواهد داشت و باید دید چطور می‌تواند از پس این امتحان بزرگ بر بیاید.


بیشتر بخوانید: نوری سرمربی هرتابرلین شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار