حداقل ۲۵۰ شغل اجتماع محور تا پایان سال ۹۸ در محله هرندی تهران راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راستای اجرای طرح پیشرفت محله شهید هرندی تهران فعالسازی ۱۵ مسجد با تقویت و استقلال و ۱۵ تیم روحانی جهادی و انقلابی با تعریف ماموریت‌های اجتماعی فرهنگی عمرانی و اشتغالزایی در دستور کار خود قرار داد و اقداماتی را انجام داد.

 راه اندازی و ساخت دو درمانگاه مجهز احسان در کنار دو مسجد فعال محله از این اقدامات است و ارائه خدمات تله مدیسین و پرونده الکترونیک سلامت با محوریت مساجد محله شکل گرفت.

حداقل ۲۵۰ شغل اجتماع محور تا پایان سال ۹۸ در این محله راه اندازی شده است و قرارگاه جهادی مردمی احسان در محله هرندی راه اندازی شد.

 خدمات سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط در این منطقه با هدف هم افزایی به کار گرفته شد و تاکنون سه کاروان زائران اولی به عتبات عالیات از این منطقه اعزام شده است.

 به ۷۰ خانواده شهید محله سرکشی شد و مرمت و بهسازی تعدادی از ورود شهدا انجام گرفت و ۱۵ مسجد و ساختمان محل تجمع گروه‌های مردمی در این منطقه مرمت و بازسازی شده است.  تاکنون اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برای ساماندهی این امور اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
لطفا به فکر سربازها هم باشید!!!!
لااقل آنهایی که هنوز اعزام نشده اند را تاریخ اعزامشان از اردیبهشت به شهریور تمدید کنید تا ویروس کاملا نابود شود.