برگزاری یادواره شهدای کمیته انقلاب اسلامی مازندران در قائم شهر

سومین یادواره ۱۱۰ شهید پاسداران کمیته انقلاب اسلامی مازندران و پنجمین یادواره ۸۱ شهید نیروی انتظامی قائم شهر و نیز اربعین سردار دل‌ها در حسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر برگزار شد.

آیت الله سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری، دریادواره شهدای کمیته انقلاب اسلامی مازندران در قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، انقلاب اسلامی را با ماهیت دینی و الهی، از سنخ نهضت انبیاء و نشات گرفته از فرهنگ علوی دانست و گفت: استقلال، آزادی، حفظ تمامیت ارضی، عدالت اجتماعی اسلام خواهی و ظلم ستیزی از اهداف انقلاب برای ساختن جامعه و تمدن ایرانی و اسلامی خواهد بود.

او ناتمام گذاشتن اهداف انقلاب را بزرگترین آسیب و تهدید در تداوم راه و مرام امام وشهدا دانست و تاکید کرد امروز ضمن آسیب شناسی مشکلات جامعه باید در میثاق با شهدا، راه ناتمام را تداوم بخشیده تا به سرمنزل نهایی برسد.

آیت الله سلیمانی کمیته انقلاب اسلامی را نخستین نهاد انقلابی پس از پیروزی انقلاب نام برد که بعنوان پیشتاز‌ترین نیروی مسلح انقلابی در مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب، دفاع مقدس و امنیت کشور ۱۱۰ شهید از استان مازندران تقدیم کرده است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.