آخرین اخبار از برف و کولاک استان اردبیل/ بازگشایی راه ارتباطی ۸۵۱ روستا/ رها سازی ۹۰۰ خودروی گرفتار در برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه ارتباطی ۵۵ روستا در شهرستان خلخال مسدود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از مجموع ۱۴۲ راه روستایی مسدود شده تعدادی بازگشایی شده و در حال حاضر راه ارتباطی ۵۵ روستا مسدود است، که تلاش راهداران برای بازگشایی آن‌ها ادامه دارد.

او افزود: امکانات و ماشین‌آلات برف‌روبی برای بازگشایی راه‌های روستایی و معابر شهری مسدود شده از برف خلخال در راه این شهرستان هستند.

آخرین اخبار از برف و کولاک استان اردبیل/ بازگشایی راه ارتباطی ۸۵۱ روستا در اردبیل/ رها سازی ۹۰۰ خودروی گرفتار در برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: اقدام لازم برای بارگیری و حمل ماشین‌آلات کمکی از جمله لودر و گریدر صورت گرفته و هم‌اکنون تعدادی از این ماشین آلات به سمت خلخال در حال حرکت هستند.

رحمتی گفت: پس از رسیدن نیرو‌ها و ماشین‌آلات کمکی، آن‌ها در بازگشایی معابر شهری به شهرداری خلخال و همچنین بازگشایی راه‌های مسدود روستایی به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان کمک خواهند کرد.

او با بیان اینکه پس از قطع بارش برف از عصر روز گذشته راهداران خلخال با بکارگیری حداکثر توان کاری و ماشین‌آلات برف‌روبی در اختیار خود موفق به بازگشایی تعداد زیادی از راه‌های ارتباطی روستایی شده‌اند، افزود: به علت بروز کولاک بسیاری از راه‌های بازگشایی شده دوباره مسدود شده و تداوم این وضعیت کار را برای راهداران سخت کرده است.

فریدون بابایی، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با اشاره به بارش سنگین و بی‌سابقه برف در این شهرستان گفت: امکانات برف‌روبی شهرداری این شهر برای بازگشایی معابر مسدود شده از برف و همچنین ماشین‌آلات برف‌روبی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بازگشایی محور‌های مسدود روستایی جوابگو نیست و انتظار ما از مرکز استان کمک به تسریع در بازگشایی مسیر‌های مسدود شده با ارسال امکانات کمکی است.

بازگشایی راه ارتباطی ۸۵۱ روستا در اردبیل/امدادرسانی به ۲۵۰۰ نفر مسافر در راه مانده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: راه ارتباطی ۸۵۱ روستای استان اردبیل که به علت بارش برف و کولاک مسدود بود بازگشایی شد.

بازگشایی مسیر

۴ سال پیش

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم تندباد شدید و کولاک برف در جاده‌های استان اردبیل خبر داد.

 
۴ سال پیش
۲۰ هزار کیلومترباند برف روبی در اردبیل/رها سازی ۹۰۰ خودروی گرفتار در برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۲۰ هزار کیلومترباند برف روبی در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

برف و کولاک در اردبیل

۴ سال پیش

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جدال با برف سنگین و کولاک جاده، ۹ نفر زن باردار را به مراکز درمانی انتقال دادند.

۴ سال پیش

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.