در بسته حوادث امروز بخوانید؛

۳۰ هزار لیترگازوئیل دپو شده در "اصفهان/ توقیف کامیون بنز با ۱۰۰ کیلو تریاک در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز بیست وچهارم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست وچهارم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

۳۰ هزار لیترگازوئیل دپو شده در "اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپو و قاچاق سوخت قاچاق در یک کارگاه اطراف شهرستان "اصفهان" ماموران انتظامی این فرماندهی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی شد که ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که در تانکر سوخت دپو شده و یک کامیونت خاور نیز در حالی بارگیری بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این زمینه یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با افرادی که ذخایر و سرمایه‌های ملی کشورمان را به تاراج می‌برند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

توقیف کامیون بنز با ۱۰۰ کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ "غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی هستند که وارد عمل شدند.

او افزود: کامیون سوداگران مرگ در یکی از خیابان‌های اصلی شهر اصفهان شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو تریاک که در اتاق بار خودرو جاساز شده بودکشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۴ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اصفهان

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت شیرآلات و لوازم صوتی و تصویری از داخل باغ‌ها و اماکن خصوصی حاشیه شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: در این خصوص تیمی از کارآگاهان مجرب مبارزه با سرقت تشکیل و با تحقیقات گسترده علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری مستندات لازم مشخص شد این سرقت‌ها توسط یکی از سارقان سابقه دار صورت گرفته است.

این مقام انتظامی بیان کرد: سرانجام کارآگاهان پس از شناسایی هویت متهم با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان گفت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان اقرار و با اعتراف وی مالخر این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم و مالخر پرونده مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل شیرآلات، موتور چاه، کابل برق، ظروف مسی و آلومینیومی و ... کشف شد.

سرهنگ ترکیان در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمان با مراجع قضائی اظهار داشت: به شهروندان توصیه می‌کنیم خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی خود را به نرده‌های محکم، دزدگیر و درب‌های ضد سرقت و دوربین‌های مداربسته مجهز کنند و حتی الامکان برای اماکن خصوصی خود از نگهبانی مطمئن استفاده نمایند.

او افزود: مطمئناً اگر شهروندان کمی برای نگهداری اموال و دارائی خود هزینه کنند در زمان وقوع سرقت از دست سارقان در امان می‌مانند چرا که با تدبیر و دور اندیشی خود فرصت ارتکاب جرم را از سارقان گرفته اند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.