ویسی: حضور اسکوچیچ در تمرین فولاد بی احترامی به پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران از اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل حضور در تمرین فولاد انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری قبل از دیدار این تیم مقابل فولاد اظهار داشت: شرایط تیم ما به گونه‌ای است که باید سه امتیاز بازی را بگیریم و وضعیت تیم خود را در جدول بهتر کنیم.

او درخصوص مربیگری اسکوچیچ در تیم ملی گفت: چه بگویم؟ گفتن یا نگفتن ما چه فرقی دارد؟ مجبور بودند یک نفر را سرمربی کنند. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. اما اینکه به این صورت تیم ملی را جمع کنند بی احترامی است. فولاد تیم قدرتمندی دارد و از لحاظ ساختاری تیم بزرگی است. این تیم را کامل می‌شناسیم و آن‌ها را آنالیز کردیم و امیدواریم بتوانیم بر آن‌ها غلبه کنیم و پیروز میدان باشیم.

ویسی در مورد حضور اسکوچیچ در تمرین روز گذشته فولاد گفت: این کار بی احترامی به تیم ما است. اسکوچیچ صنعت نفت را رها کرد و این کار او هم بی احترامی به آبادانی‌ها بود و باید سر تمرین تیم ما هم می‌آمد. به نظر من این کار درست نبود.

او ادامه داد: ٢ مربی به کادر فنی پیکان اضافه شده‌اند. میرزاپور و طهماسبی از قبل در تیم حضور داشتند. اگر می‌توانستیم چند بازیکن آزاد را به تیم اضافه کنیم بهتر بود، اما بعید می‌دانم چنین چیزی رخ بدهد. بازی‌ها این هفته تعطیل می‌شوند. بعد از بررسی‌های لازم بازیکن جدید را به تیم اضافه می‌کنیم.

او درباره ارزیابی اش از آینده پیکان گفت: مطمئن باشید این تیم در لیگ می‌ماند. خوشحالم که به پیکان بازگشتم. باید مدیران فوتبالی به مربیان ایرانی انتخار کنند. رزومه من نشان می‌دهد که من نباید بیرون از لیگ باشم و خوشحالم مدیریت پیکان به من اعتماد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار