اولین همایش شورا‌های هیئات مذهبی در اصفهان برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری اولین همایش شورا‌های هیئات مذهبی در استان اصفهان خبر داد.

اروجی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: بر اساس دعوتی که از اعضای شورا‌های هیئات مذهبی شهرستان‌های اصفهان و روسای ادارات تبلیغات اسلامی شکل گرفته بود اولین همایش شورا‌های هیئات مذهبی استان اصفهان برگزار شد.

او ادامه داد: شورای هیئات مذهبی منتخب مسئولین هیئات مذهبی استان است و هر دو سال یک بار برای تعیین هیئت رئیسه خود انتخابات برگزار می‌کنند، از این رو ضرورت داشت که هم احکام اعضای جدید و روسای هیئات مذهبی شهرستان‌ها به آن‌ها تقدیم شود و هم از خدمات صادقانه رئیس سابق هیئات استان تکریم و تجلیل به عمل آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: در این همایش حکم مسئولیت رئیس جدید شورای هیئات مذهبی استان اصفهان به حجت الاسلام اخروی که براساس انتخابات اخیر این سمت را عهده دار شدند توسط نماینده محترم، ولی فقیه تقدیم شد.

اروجی عنوان کرد: به حمد خدا شاهد همایش پرنوری بودیم علاوه بر برنامه‌های مختلفی که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. مداحان اهل بیت (ع) ذکر آل الله را داشتند.

او افزود: در این همایش از بیانات نماینده، ولی فقیه استفاده کردیم و مدیر کل محترم تشکل‌های دینی کشور نسبت به وضعیت موجود در تدوین آیین نامه‌های مدیریتی شورای هیئات مذهبی کشور مطالب جدیدی را برای حضار اعلام داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: در پایان این همایش نیز همه هم قسم شدند که این طوق نوکری دستگاه اهل بیت عصمت و طهارت را قدر بشناسند و در راستای پیشرفت امور مکتب اهل بیت از نظر کمی و کیفی با یکدیگر هم پیمان شدند تا مخلصانه در دستگاه حضرت سیدالشهدا (ع) خدمت کنند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.