درخواست سازمان جهانی بهداشت از چین؛

هرگونه ابتلا به کرونا را اعلام کنید

سازمان بهداشت جهانی خواستار توضیحات بیشتر دولت چین در مورد هرگونه تغییری در نحوه تشخیص و تایید ابتلای به ویروس کرونا شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  بهداشت جهانی خواستار توضیحات بیشتر دولت چین در مورد هرگونه تغییری در نحوه تشخیص و تایید ابتلای به ویروس کرونا شده است.

روز گذشته مقامات محلی استان هوبی اعلام کردند که شمار کسانی که ابتلای آنها به ویروس کرونا تایید شده به شدت افزایش یافته است. نخستین مورد ابتلای به کرونا از شهر ووهان مرکز این استان گزارش شد و تاکنون بیشترین تعداد مبتلایان و تلفات این بیماری در چین مربوط به همین استان است.

درخواست سازمان بهداشت جهانی پس از آن تسلیم چین شد که مقامات محلی در استان هوبی گفتند که روش جدیدی را برای تشخیص مبتلایان به کار می‌برند. در این روش، بروز نشانه های بیماری و اسکن بیمار برای تایید ابتلای او کافی تلقی می شود و پزشکان منتظر تشخیص آزمایشگاهی نمی مانند.

روز گذشته و با انتشار آمار جدید حاکی از افزایش شمار مبتلایان، دبیر شعبه حزب کمونیست در هوبی از سمت خود برکنار شد. دبیر جدید حزب تعهد کرده است که از گسترش بیماری جلوگیری خواهد کرد. او در عین حال گفته است که وضعیت کاملا وخیم است.

تاکنون تعداد قربانیان کرونا از مرز ۱۳۵۰ نفر فراتر رفته و شمار مبتلایان تقریبا به ۶۰ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارومیه
۲۳:۳۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
از پادتن های درمان شده بیماران مبتلا به کرونا استفاده کنید . چون در چین درمان شدگان اهدای خون کردن
آخرین اخبار