حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه های نماز جمعه:

مجلس باید در تراز و شأن خون شهید سلیمانی باشد/ نمایندگان با چشم و ابروی بیگانگان توافق‌نامه‌‌های آنچنانی امضا نکنند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مجلس باید در تراز عظمت ملی و در شأن خون شهید سلیمانی بوده و نمایندگان هم امانتدار انقلاب باشند.

به گزارش خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت‌الاسلام  کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به لزوم رعایت تقوا، اظهار کرد: تقوا در زندگی  مایه امنیت همه جانبه است؛ تقوا دژ شکست ناپذیری است که در صورت رعایت تقوا   و توجه  رضای خدا شاهد معیت پرودگار در طی زندگی خود خواهیم بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات پیشرو مجلس عنوان کرد: مجلس باید در تراز عظمت ملی و در شأن خون شهید سلیمانی باشد. همچنین لازم است نمایندگان امین و امانتدار انقلاب بوده و با چشم و ابروی بیگانگان توافقنامه‌های آنچنانی را امضا نکنند و در رای دادن به کابینه، به وزرای پرونده دار رای ندهند. علاوه براین نباید در شورا‌های شهر اشخاصی که بدنام بوده و یکی بعد از دیگری پرونده پیدا می‌کنند وارد میدان شوند.

او ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که  آبادانی شهرستان‌ها به شورا‌های امین و افراد شجاع بستگی دارد، آنها باید از قدرت‌های بزرگی مانند امام، شهدا و شهید سلیمانی الهام گرفته و این قدرت  را داشته باشند که به رئیس جمهور قاتل جانی(ترامپ) بگویند قمارباز من از عهده تو برمی آیم.

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: نمایندگان باید برای جامعه الگو بوده و در قله قرار گیرند. لازم است نمایندگان قانونی وضع کنند که دو روزه و گروهی نباشدهمچنین  برای حرکت تکاملی جامعه اسلامی ریل گذاری کنند.علاوه براین مجلس باید دولت را کنترل کرده و بازرسی‌های مرتب داشته باشد تا مردم بتوانند به آنها دل بسته و اطمینان داشته باشند که این مجلس مقدمات تسهیل حرکت قوه مجریه و قضاییه را  فراهم می کند.

او در بادامه تاکید کرد: برگزاری  انتخابات پدیده انقلاب بود. قبل از انقلاب مردم در سرنوشت خود نقشی نداشته و به حساب نمی‌آمدند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به طرح معامله قرن آنرا  افتضاح و رسوایی برای رئیس جمهور و آبروی آمریکا و اسرائیل دانست . افزود: ملتی  را از خانه خود بیرون کرده‌اند و حالا با فضل و بخشش اسم آن را معامله قرن می‌گذارند، این اقدامات در حالی انجام می شود که  این طرح از ابتدا شکست خورده بوده و  آنها در این هدف شوم  ناموفق خواهند بود.

حجت‌الاسلام  صدیقی با قدر دانی حضور گسترده مردم در  راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد:در همه شهر‌ها مانند کرمانشاه و شیراز حضور مردم ۳۰ درصد افزایش یافته و این حضور نشانه امید، دوام انقلاب و وابستگی به خون شهدا است. جشن سالانه انقلاب پدیده و نعمت بی بدیل و مستمر خداوند است که همه ساله به صورت معجزه وار برگزار می شود و دشمنی که یکسال زحمت کشیده تا مردم، انقلاب را رها کنند ناامید می‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: برخی می‌خواهند بین جمهوریت و ولایت فاصله ایجاد کنند، اما امام ما دستور داده بود که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه اضافه ایجاد شود، این اتحاد امام و امت بوده و نظام ما نظام ولایت است؛ چرا که جان مردم، رهبری است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح معامله قرن تاکید کرد:معامله قرن افتضاح و رسوایی برای رئیس جمهور آمریکا  و اسرائیل است چرا که ملتی را از خانه های خود بیرون کرده‌اند و حالا با فضل و بخشش اسم آنرا معامله قرن می‌گذارند، این درحالی است که این طرح از ابتدا و  در همان قدم اول شکست خورده است. این اقدام باعث خیزش جدید فلسطینی‌ها می شود و در دنیای اسلام یک حرکت و انقلاب جدیدی را به پا کرده و در نهایت آنها در این هدف شوم شکست می خورند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
حیف سردار رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
شفافیت ناجیه این وضعیت است باید تصویب بشه
France
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
ازنمایندگان فعلی کاری بنفع کشور برنخاهد امد .خودتونو خسته نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
آش همون آش هست و کاسه همون کاسه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
ای کاش بنا به گفته رائفی پور سیاست ما یگانه بود. یعنی همه، چه مجلس، چه دولت و سایر نهادها تصمیم گیر یکی بودند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
دمکراسی یا رای بدیم این رو برای تفرقه بین ملت که وقتی چند نفر حق داشته باشن تفاهمی نمیشه دمکراسی یعنی رای گیری مثل عملیات انتحاری میمونه ملت باید ی نفر حرف بزنه مجلس حرف بزنه اخر اون ی نفر بگه قبوله یا نه رون ی نفر حرف اول و اخرو بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
اگر مجلسی می خواهیم که دولت را کنترول کند و قوانین ضد تولیدو کار را لغو نماید. باید به مردم توصیه شود به کاندیدا های رای دهند که تا به حال نه نماینده بوده اند و نه سمت مدیریت داشته اند.
آخرین اخبار