امضای تفاهمنامه گردشگری بین استان‌های یزد و کرمان/ اولین رالی کویر بین استانی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: تفاهمنامه همکاری به منظور تقویت صنعت گردشگری بین استان‌های یزد و کرمان امضا شد.

امضای تفاهمنامه گردشگری بین استان‌های یزد و کرمان/ اولین رالی کویر بین استانی برگزار می‌شودسید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران تفاهمنامه همکاری بین استان‌های یزد و کرمان به منظور تقویت صنعت گردشگری بین این دو استان به امضا رسید.

فاطمی افزود: در خصوص ظرفیت‌های گردشگری مشترک بین این دو استان بحث و تبادل نظر شد و به زودی اولین رالی کویر بین استانی را بین استان‌های یزد و کرمان برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد اظهار داشت: در این تفاهمنامه همچنین مقرر شد محور‌های گردشگری فرهنگی، تاریخی، طبیعی و درمانی به منظور توسعه گردشگری به همراه ایجاد اقامتگاه‌های سنتی، بومگردی، سفره خانه سنتی و استفاده از ظرفیت‌های طبیعی و امکانات درمانی از مبادی شهرستان‌های مهریز، خاتم، بافق و بهاباد تعریف و اجرا شود.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار