آیت الله طباطبایی درخطبه‌های نمازجمعه دمشق مطرح کرد؛

افول تاثیر آمریکا و اسرائیل در منطقه به عینه قابل مشاهده است/ رویش صد‌ها سلیمانی و المهندس از فرزندان محور مقاومت

نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: بعد از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب،افول تاثیر آمریکا و اسرائیل در منطقه به عینه قابل مشاهده است.

افول تاثیر آمریکا و اسرائیل در منطقه به عینه قابل مشاهده است/شاهد رویش صد‌ها سلیمانی و المهندس از فرزندان محور مقاومت هستیمبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی نماینده، ولی فقیه در سوریه طی خطبه‌های نمازجمعه این هفته دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علی‌ها برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) زندگی ایشان را سرشار از معنویت و اخلاص دانست و خاطر نشان کرد: حضرت زهرا سلام الله علی‌ها اسوه و نمونه بارز یک زن مسلمان است که باید از ایشان درس زندگی آموخت.

آیت الله طباطبایی با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: این انقلاب مختص  جغرافیای خاصی نبوده، بلکه در یک نگاه دقیق، باعث یک جنبش تمدنی دینی فرهنگی بزرگ در جهان شد که با ظلم و استکبار به مبارزه برخواست.

نماینده، ولی فقیه در سوریه ادامه داد: در طول بیش از چهل سالی که از عمر انقلاب میگذرد حوادث و توطئه‌های گوناگونی که قدرت‌های استکبار جهانی یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه انقلاب ایجاد کردند، با اراده خدا و عزم ملت پشت سر گذاشتیم و این توطئه‌ها را در هم شکستیم.

او تصریح کرد: بعد از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قدرت بزرگ تاثیر گذاری ایران را منطقه ببینید و افول تاثیر آمریکا و اسرائیل در منطقه به عینه قابل مشاهده است.

آیت الله طباطبایی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ندای دفاع از مظلومان جهان سر داده است و شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در این راه نمونه بارزی بر تایید این حرف است.

نماینده، ولی فقیه در سوریه در پایان خطبه‌های خود با اشاره به چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس، اظهار داشت: شاهد رویش صد‌ها سلیمانی و المهندس از فرزندان محور مقاومت هستیم که خواهان خروج آمریکایی‌ها از منطقه هستند که در خبر‌ها آمده بود در یکی از روستا‌ها سوریه مردم مقاوم آنجا پرچم آمریکا از ماشین آن‌ها پایین آوردند و نگذاشتند که آمریکایی‌ها وارد روستایشان شوند که باعث افتخار ملت سوریه شد و بشارتی برای نابودی آمریکا در منطقه خواهد بود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار