امام جمعه سمنان:

نامزد‌های انتخاباتی با اخلاق باشند / کناره گیری به نفع نامزدهای اصلح و استکبار ستیز جهاد اکبر است

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی گفت: نامزد‌های نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت اخلاق و انصاف صلاحیت خود را نشان دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر گفت: نامزد‌های تایید صلاحیت‌شده با شجاعت روی هوا و هوس پای گذاشته و به نفع نامزد‌های اصلح، توانمندتر و استکبارستیزتر کنار بکشند.

او تاکید کرد: اینکار جهاد اکبر است، وظیفه دارم این مساله را بیان کرده و این امر را به نامزد‌های انتخابات گوشزد کنم.

امام جمعه سمنان بیان کرد: نامزد‌های تایید صلاحیت شده در تبلیغات وعده‌های انجام نشدنی به مردم نداده و با اقدامات نابجا رقیب را تضعیف نکنند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به سفره پهن کردن برخی از نامزد‌های انتخاباتی در دوره‌های گذشته انتخابات، تاکید کرد: نامزدی که بخواهد با این کار رای بیاورد نمی‌تواند خادم مردم باشد.

او ادامه داد: هزینه‌های گزاف در تبلیغات انتخابات از سوی نامزد‌های نمایندگی در مجلس یازدهم اسراف و حرام است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال، ابراز کرد: ملت ایران اسلامی همان گونه که در این راهپیمایی لبیک به ندای رهبری گفتند، در انتخابات مجلس یازدهم نیز پای صندوق‌های رای آمده و با انتخاب فرد اصلح مجلس انقلابی تشکیل می‌دهند.

او افزود: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مسوولان اعلام کردند که به وظیفه انقلابی خود عمل کردند، حال مسئولان باید به فکر رفع گرانی و مشکلات اقتصادی باشند.

امام جمعه سمنان اظهارداشت: مسئولان به فکر مردم هستند، اما باید تلاششان را بیشتر نمایند.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: ملت ایران اسلامی به بیگانگان نشان دادند، پای انقلاب ایستاده اند و تلاش دشمنان بیهوده بوده و باید تحریم‌ها را بردارند.

او افزود: اطاعت و فرمانبرداری از مقام معظم رهبری وظیفه تمام ملت ایران است.

امام جمعه سمنان به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره و تصریح کرد: آن حضرت عطیه خداوند متعال به پیامبر اسلام (ص) بود به طوری که زبان در بیان سجایای او الکن است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه عفت لباس تقوا است، اضافه کرد: مادر عفیفه، دختران و پسران مومن تربیت می‌کند.

او با اشاره ارکان تقوا، تاکید کرد: انسان‌ها باید ضعف‌های اخلاقی را در خود برطرف، به حلال بودن مال‌شان توجه و از فحشا و منکر دوری کنند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.