خدمات دهی ثبت اسناد خراسان شمالی در هفته انتخابات

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی از رائه خدمت در حوزه خدمات سجلی در دو نوبت صبح و عصر در هفته انتخابات از ۲۶ بهمن الی ۲ اسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی زاهدی نیا مدیرکل ثبت احوال استان خراسان شمالی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات به منظور مشارکت حداکثری حضور مردم در انتخابات،در هفته منتهی به روز انتخابات از تاریخ ۹۸/۱۱/۲۶ تا پایان روز انتخابات به صورت مستمر و از اول وقت اداری تا ساعت ۵ عصر، خدمات هویتی اعم از تعویض شناسنامه و تحویل کارت هوشمند ملی و ... ارائه می نمایند.

زاهدی نیا همچنین با تاکید بر داشتن شناسنامه برای حضور در انتخابات گفت: در شرایط عادی صدور شناسنامه المثنی نیازمند حدود یک ماه زمان است. اما با تمهیدات پیش بینی شده در سازمان ثبت احوال کشور و توجه به دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، شناسنامه المثنی خارج از نوبت جهت مراجعین محترم صادر خواهد شد.

مدیرکل ثبت احوال استان با تاکید بر اینکه ۴ هزار شهروند خراسان شمالی کارت هوشمند ملی خود را دریافت نکرده اند، افزود: این شهروندان  جهت دریافت کارت هوشمند ملی خود به اداره‌های ثبت احوال، پست و دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند.

زاهدی نیا در ادامه بیان داشت: تاکنون برای ۹۲ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال استان کارت هوشمند ملی صادر شده است که در این زمینه رتبه چهارم کشوری را داریم.

خدمات دهی هویتی(تعویض شناسنامه وتحویل کارت هوشمند ملی و...) در روز انتخابات تا پایان زمان رأی گیری انجام میشود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.