درخواست اسکوچیچ برای اتحاد ملـی

اسکوچیچ می‌گوید: من همیشه آن بعد مثبت حرف‌ها را می‌گیرم. بعد از حضور من در تیم ملی انتقاداتی شد، ولی من مشکلی ندارم، چون دوست دارم مثبت به همه چیز نگاه کنم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی قصد ندارد با چهره‌های فوتبال ایران رودررو شود. او این روز‌ها بیشتر ازهر زمان دیگری لبخند به لب دارد و ترجیح می‌دهد با مصاحبه‌های تند، این‌گونه روبه‌رو شود. علیرضا منصوریان اولین کسی بود که نسبت به حضور این مربی در تیم ملی موضع تندی گرفت. بعد از او نوبت به علی دایی رسید و در ادامه هم خیلی از چهره‌های مطرح فوتبال ایران به انتقاد شدید از انتخاب این مربی پرداختند.

اسکوچیچ، اما نمی‌خواهد در شروع کارش در تیم ملی با فوتبالی‌ها سرشاخ شود و به همین دلیل به دنبال تعامل با تیم‌ها و مربیان ایرانی است. او به همین دلیل به تمرین فولاد رفت تا بتواند جواد نکونام را از نزدیک ببیند و دقایقی با او حرف بزند. سرمربی فولاد به هر حال یکی از مربیان مطرح داخلی است و سال‌ها هم کاپیتان تیم ملی بوده است. اسکوچیچ خوب می‌داند باید رفته رفته با همه دیدار و گفتگو کند تا بتواند اعتمادشان را جلب کند. این مربی کروات بعد از دیدار با نکونام به شدت از این مربی تعریف کرد.

اسکوچیچ ترجیح می‌دهد رفته رفته خود را جا بیندازد. او فعلا دنبال شنیدن حرف‌های مثبت است. وقتی در این باره از مربی کروات سوال می‌کنیم، می‌گوید: من همیشه آن بعد مثبت حرف‌ها را می‌گیرم. بعد از حضور من در تیم ملی انتقاداتی شد، ولی من مشکلی ندارم، چون دوست دارم مثبت به همه چیز نگاه کنم.

وقتی از این مربی کروات درباره شروع کارش در تیم ملی سوال می‌کنیم توضیح می‌دهد: حدود ده روز است کارم را شروع کرده‌ام. فیلم‌های زیادی دیده‌ام. همه بازیکنان را زیر نظر داریم تا بتوانیم بهترین بازیکنان را به تیم‌ملی دعوت کنیم. وقتی از او می‌پرسیم آیا لیستش برای تیم مشخص شده است، می‌گوید: نه فعلا چیزی مشخص نیست. ما مشغول بررسی هستیم. هم بازیکنان داخلی و هم بازیکنانی را که در خارج بازی می‌کنند زیر نظر داریم تا بتوانیم یک تیم قدرتمند درست کنیم.

آیا برنامه‌های تیم ملی مشخص شده است؟ ایران از چه زمانی کارش را آغاز می‌کند؟ راستش هنوز مشغول برنامه‌ریزی هستیم و چیزی مشخص نشده است.

از اسکوچیچ در این باره می‌پرسیم که چرا به برنامه فوتبال برتر نرفت و این مسأله باعث شد انتقاداتی روی آنتن از او صورت بگیرد. این مربی جواب می‌دهد: راستش برای خودم دلیل موجهی داشتم. گفتم بهتر است اگر گفت‌وگوی مفصلی کنم در شرایطی باشد که همه رسانه‌ها حاضر باشند.

اسکوچیچ قصد دارد فعلا تعامل با مربیان را بیشتر و بیشتر کند. او در این باره برنامه فشرده‌ای در ذهن دارد. این مربی کروات توضیح می‌دهد: فولاد اولین تیمی است که به محل تمرین آن رفتم، ولی کم کم به محل تمرین تیم‌های دیگر هم خواهم رفت تا بتوانیم بازیکنان را زیر نظر بگیریم. همین‌طور با مربیان درباره آخرین وضعیت بازیکنان ملی صحبت کنیم.

به‌این ترتیب او به زودی در تمرینات تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم حاضر می‌شود تا بتواند کار بازیکنان این دو تیم را هم از نزدیک تماشا کند. اسکوچیچ در پایان می‌گوید:این تیم ملی است و امیدوارم همه کمک کنند تا ان‌شاءا... بتوانیم به جام جهانی قطر صعود کنیم. کار سختی داریم، تیم‌های دیگر هم کار سختی دارند، ولی اگر با هم متحد شویم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار