مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم:

افزایش ۱۰۰ هزار مترمربعی سرانه فضای ورزشی دانشگاه‌های کشور

مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم در مراسم افتتاح طرح‌های ورزشی دانشگاه تفرش از افزایش ۱۰۰ هزار مترمربعی سرانه فضای ورزشی دانشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، محمدحسین علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم در مراسم افتتاح طرح‌های ورزشی دانشگاه تفرش ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: تا پایان سال ۱۰۰ هزار مترمربع به سرانه فضا‌های ورزشی دانشگاه‌های کشور افزوده می‌شود.

افزایش ۱۰۰ هزار مترمربعی سرانه فضای ورزشی دانشگاه‌های کشور

علیزاده افزود: تا پایان سال تعداد طرح‌های زمین چمن افتتاح شده در سطح دانشگاه‌های کشور در سال ۹۸ به ۷۱ طرح می‌رسد که در مجموع برای بهره برداری از این طرح‌ها بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

او اضافه کرد: از جمله این طرح‌ها ۲۵ طرح زمین چمن مصنوعی و کف پوش بود که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه‌های کشور به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم در جریان دیدار از اتاق‌های تندرستی و فضا‌ها و امکانات ورزشی موجود در دانشگاه تفرش از تلاش‌های تیم مدیریت دانشگاه تفرش برای ارتقای کیفیت زیرساخت‌های ورزشی این دانشگاه قدردانی کرد.

افتتاح ۲ طرح ورزشی در دانشگاه تفرش

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و حضرت امام خمینی رحمت الله علیه ۲ طرح ورزشی در دانشگاه تفرش به بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی دانشگاه تفرش یکی از این طرح هاست که با ابعاد ۲۲ در ۴۲ متر مربع با صرف اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، صندوق رفاه دانشجویی، امسال در دانشگاه تفرش احداث شد به بهره‌برداری رسید.

اتاق تندرستی خوابگاه پسرانه امیرکبیر دانشگاه تفرش هم طرح دیگری است که با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال افتتاح شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.