رهبر انقلاب:

گریه برای شهدا، گریه ضعف نیست گریه اراده است

یکی از صفحات توییتری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای، در توییت هایی، بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب درباره گریه کردن در مراسم شهدا را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه توییتری منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای، توییت‌هایی را درباره بیانات رهبر انقلاب در خصوص گریه کردن برای شهدا منتشر کرد.

بر اساس این توییت‌ها رهبر انقلاب گریه برای شهدا را نشانه اراده و عزم افراد و تبیین احساسات عالی یک فرد در وسط میدان معرفی کردند.

ایشان تشییع جنازه، مجلس عزا و یادآوری نام شهدا را باعث گریه کردن از سر عزت، قدرت و شجاعت دانسته و تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه‌ای از این مراسم‌ها عنوان کردند.


بیشتر بخوانید: تاب‌آوری ملت ایران مقابل فشارهای غول وحشی آمریکایی، برای ناظران جهانی حیرت‌انگیز است


در ادامه متن و توییت‌های منتشر شده توسط صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای را مشاهده می‌کنید:

" تشییع جنازه‌ی شهدا، مجلس عزای شهیدان، تکرار نام شهیدان، عزا است، گریه هم در آن هست، امّا وسیله‌ای برای احساس عزّت، احساس قدرت و احساس شجاعت است. شما ببینید تشییع شهید سلیمانی، در سرتاسر کشورمان و در بیرون از این کشور چه حادثه‌ی عظیمی را به وجود آورد!

بر خلاف آنچه بعضی در یک برهه‌ای با یک گرایشات روشنفکرانه‌ای تصور میکردند، گریه‌ی در مجالس شهیدان، گریه‌ی ضعف نیست؛ گریه‌ی اراده است، گریه‌ی عزم است، گریه‌ی تبیین احساسات عالی یک انسانِ وسطِ میدان است. "

گریه برای شهدا، گریه ضعف نیست گریه اراده است

گریه برای شهدا، گریه ضعف نیست گریه اراده است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.