فرماندار بندر ماهشهر در پیامی میلاد حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت

فرماندار بندر ماهشهر در پیامی میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر در روز ولادت ریحانه النبی زهرای اطهر (سلام الله علیها) و روز مادر پیامی تبریک صادر نمود.

متن پیام بیرانوند به شرح ذیل است:

میلاد پربرکت بانوی ۲ عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه‌ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی‌پسندند، مادرانی که شهدای راه حق و فضیلت از دامان آنان رو به سوی شهادت گام برداشتند تا پرچم عزت، شرف و مردانگی برای همیشه در اهتزاز بماند.
حضرت فاطمه زهرا (س) عطیه‌ای الهی است که درکِ ژرفای اقیانوس فضایلش در توان ما نیست، جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می‌ستاند.

شایسته است که زندگی سراسر نورانیت این اسوه همه اعصار و قرون را به دقت بنگریم و آموزه‌های آن را در زندگی به کار بندیم تقارن مبارک ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی مادران و بانوان سرافراز ایران، به ویژه بانوان غیور را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.