۱۴ فیلم در هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر کرمانشاه در سینما‌های کرمانشاه اکران شد

۱۴ فیلم در هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر کرمانشاه در سینما‌های آزادی و فرهنگ این شهر برای علاقه‌مندان اکران شد که در مجموع سه هزار و ۵۰۰ نفر برای دیدن این فیلم‌ها به سینما رفتند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر کرمانشاه از ۱۵ بهمن آغاز شد و در این مدت با اکران فیلم‌های «مردن در آب مطهر، سینما شهر قصه، بی‌صدا حلزون، خون شد، ابر بارانش گرفت، درخت گردو، آبادان یازده ۶۰، تومان، پدران، خروج، شنای پروانه، پوست، تعارض و عامه‌پسند» در روز ۲۱ بهمن به کار خود پایان داد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : ۱۳ عنوان فیلم در سینما آزادی کرمانشاه اکران شد که در مجموع یک هزار و ۹۱۳ بلیط در این سینما فروخته شد.

محمدجواد کنجوری فیلم درخت گردو را پرفروش‌ترین فیلم این سینما عنوان کرد و افزود: بعد از درخت گردو فیلم‌های شنای پروانه و خروج به ترتیب مخاطب بیشتری داشتند و فیلم پدران هم کم فروش‌ترین فیلم سینما آزادی بود.

او افزود: بنا به درخواست مخاطبان سانس فوق‌العاده برای فیلم‌های درخت گردو و بی‌صدا حلزون درخواست شد و باوجود تامین هزینه‌های مالی به فیلم‌ساز و ضرر حدود ۲ میلیون تومانی برای حوزه هنری، مورد پذیرش مدیران اداره ارشاد قرار نگرفت.

مدیر مجتمع پردیس سینمایی فرهنگ کرمانشاه گفت: در مجموع بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از علاقه‌مندان برای دیدن ۱۴ فیلم اکران شده به این سینما مراجعه کردند.

غلامرضا بابایی، فیلم شنای پروانه را پرفروش‌ترین فیلم در این سینما عنوان کرد و افزود: فیلم‌های درخت گردو و خروج در رده‌های دوم و سوم قرار داشتند.

او استقبال از هفتمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه را نسبت به سال گذشته ضعیف دانست و افزود: اطلاع‌رسانی دیرهنگام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کیفیت پایین فیلم‌های اکران شده در کرمانشاه و وضعیت اقتصادی مردم بخشی از دلایل استقبال نکردن از این فیلم‌ها بود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.