سخنگوی فدراسیون کشتی خبر داد؛

لغو نشست شورای کشتی آسیا در هند/ بررسی اتحادیه جهانی برای میزبانی چینی‌ها

حسن رنگرز از لغو نشست شورای کشتی آسیا که قرار بود در جریان رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا برگزار شود خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: در ایمیلی که از دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا دریافت کردیم عنوان شده است که به دلیل فشردگی برنامه‌های فنی نشست این شورا در خلال رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا در کشور هند برگزار نخواهد شد.

رنگرز تصریح کرد: قرار است این نشست در جریان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در اواسط تیرماه سال ۹۹ برگزار شود و به احتمال زیاد قرقیزستان میزبان این مسابقات خواهد بود.


بیشتر بخوانید: فرنگی کاران ایران وارد دهلی نو شدند


همچنین قرار است اتحادیه جهانی کشتی شرایط کشور چین برای برگزاری رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا را بررسی کند که حسن رنگرز در این رابطه نیز اظهار داشت: در آخرین ایمیلی که اتحادیه جهانی به کشور‌های عضو ارسال کرده، اعلام کرده است؛ در حال بررسی شرایط میزبانی کشور چین از لحاظ شرایط پزشکی و سلامتی برای کشتی گیران هستند تا امکان برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات در این کشور را اعلام کنند.

قهرمان جهان با رد نهایی شدن میزبانی قرقیزستان از این رقابت‌ها افزود: اتحادیه جهانی کشتی همچنین از تمامی کشور‌های عضو در قاره آسیا درخواست کرده در صورت تمایل میزبانی از این رقابت‌ها با ارسال فرم‌های مربوطه به این اتحادیه، آمادگی خود را اعلام نمایند.

طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی قرار است رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا روز‌های ۸ تا ۱۰ فروردین ماه در شهر شیان چین برگزار شود که با احتمال بسیار زیاد میزبان این مسابقات تغییر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: آزادکاران برتر ۵ وزن نخست مشخص شدند/ معرفی فینالیست‌های ۵ وزن دوم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار