شور و نشاط انتخاباتی در سومین روز تبلیغات نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهاباد را فرا گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، پدیده غالب در بسیاری از خیابان‌های مهاباد نصب تراکت و پوستر‌های تبلیغاتی، برپایی ستاد‌های انتخاباتی، پذیرایی از رهگذران با چای و شیرینی و پخش موسیقی محلی است.

نصب پوستر‌هایی در اندازه‌های بزرگ و کوچک با لباس محلی که روی آن‌ها نوشته‌ها و شعار‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها به زبان‌های کُردی و فارسی حک شده‌است، از دور نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

قرار گرفتن چندین ستاد تبلیغاتی نامزد‌ها در مجاورت و حتی روبروی همدیگر در بافت مرکزی مهاباد (چهارراه آزادی به سمت چهارراه مولوی) و توقف خودرو‌ها در خیابان و حتی پیاده‌رو باعث کند شدن تردد خودرو‌ها در این مسیر شده و مشکلاتی برای عابران پیاده ایجاد کرده‌است.

در این مدت بعضی از مغازه‌ها در بافت مرکزی و پیرامون با تغییر کاربری به ستاد تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات تبدیل شده‌است و بنر‌هایی بر روی داربست‌های فلزی در قسمت پیاده‌رو قرار دارد و برخی دیگر پوستر‌های خود را از پنجره‌ها و حتی روی ساختمان‌های نیمه‌کاره چسبانده‌اند.

نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهاباد تنها به مکان‌های ثابت بسنده نکرده‌اند و حتی خودرو‌ها سبک و سنگین را با عکس‌ها و پوستر‌های تبلیغاتی خود پوشانده‌اند و در این میان برخی کاندیدا‌ها حتی عکس بر روی تیر‌ها و ترانس برق نصب کرده‌اند.

این گرمای تبلیغات نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به روستا‌های مهاباد نیز کشیده شده و برخی از کاندیدا‌ها در روستا‌های بزرگ نیز ستاد انتخاباتی برپا کرده‌اند و روستاییان را برای مشارکت در این انتخابات دعوت می‌کنند.

با قانونی شدن تبلیغات از ۲۴ بهمن تبلیغات نامزد‌ها در فضای مجازی تلگرام، واتساب و اینستگرام نیز شدت بیشتری به خود گرفته و بسیاری از کانال‌های تلگرامی که در گذشته به عنوان کانال حامیان فلان نامزد یا داوطلب شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعال بود اکنون به کانال تبلیغاتی نامزد تغییر نام پیدا کرده‌است.

توجه به فضای مجازی در بین نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهاباد تا جایی اهمیت پیدا کرده که یکی از نامزد‌های این حوزه از ایجاد ستاد انتخاباتی در سطح شهر خودداری کرده و فعالیت تبلیغاتی خود را برروی فضای مجازی متمرکز کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.