یک میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کلاردشت و ۱۰۷ میلیون تومان برای لوله کشی گاز به مددجویان مناطق محروم چالوس ارائه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد قمی رئیس کمیته امداد چالوس گفت: ۱۰۷ میلیون تومان برای لوله کشی گاز به مددجویان ساکن در مناطق محروم  شهرستان چالوس کمک  شد.

او افزود: این کمک‌ها  به ۸۱ خانوار منطقه محروم مرزن آباد برای به تازگی انشعاب گذاری از سوی اداره گاز شهرستان انجام شده است، صورت پذیرفت.

قمی گفت: به مددجویان ساکن در مناطق محروم خدماتی مانند درمانی، اردو‌های زیارتی و تربیتی، جهیزیه، وام‌های کارگشایی و خودکفایی، تعمیر و احداث مسکن، لوازم خانگی  ارائه می‌شود.

رئیس کمیته امداد چالوس افزود: در چالوس ۲ هزار و ۴۷۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد ۴۵۲ خانوار در مناطق محروم این شهرستان ساکن هستند.

پرداخت یک میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در کلاردشت

رستم خزائی رئیس کمیته امداد کلاردشت گفت: یک میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در ۱۰ ماه  امسال به ۷۸ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان پرداخت شده است.

او افزود: این تسهیلات از ازمحل اعتبارات بند (ب) تبصره ۱۶ و بانک‌های عامل پرداخت شد.

خزائی گفت: طرح‌های ایجاد شده شامل خدماتی، دامپروری، پرورش طیور، کشاورزی، صنایع دستی، پرورش ماهی بوده است.

رئیس کمیته امداد رامسر افزود: هدف ازاجرای طرح‌های اشتغال خوداتکایی  و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

او گفت: ۱۳۰ نفر در ۱۰ ماه امسال در بخش‌های مختلف از خدمات آموزشی بهره‌مند و ۱۸ نفراز افراد جوان و توانمند نیز از طریق کاریابی امداد مشغول به کار شدند.

خزایی افزود: در کلاردشت هزار و ۴۷۶ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.