انتظار‌ها از «سونیک» بالا رفت/ فروش افتتاحیه ۶۵ میلیون دلاری رقم می‌خورد؟

پیش‌بینی‌ها از فروش فیلم سینمایی «سونیک» با بازی جیم کری، به دلیل جلوه‌های ویژه و داستان جذاب آن بالا رفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، بر اساس پیش‌بینی‌هایی که به تازگی منتشر شده، فیلم سینمایی «سونیک خارپشت» در هفته اول اکران خود به سوی فروش ۶۵ میلیون دلاری قدم بر می‌دارد.

قبل از اکران این فیلم اکشن ماجراجویانه که بر اساس شخصیت بازی‌های ویدئویی ساخته شده، کمپانی سازنده آن رقمی در حدود ۴۰ تا ۴۵ میلیون دلار را پیش‌بینی کرده بود. اگر این تخمین‌ها به وقوع بپیوندند، فیلم «سونیک» فروش ۵۴ میلیون دلاری که سال گذشته با «کارآگاه پیکاچو» رقم خورده بود را پشت سر خواهد گذاشت و بیشترین فروش افتتاحیه را برای فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدئویی رقم خواهد زد.

این فیلم سینمایی که در بیش از ۴ هزار سینما اکران می‌شود، تا کنون امتیاز مناسبی را از سوی مخاطبان در روز نخست دریافت کرده است. این پروژه که ترکیبی از لایو اکشن و جلو‌ه های کامپیوتری است، داستان سریع‌ترین خارپشت دنیا را روایت می‌کند که به همراه دوست جدیدش به نام واچوفسکی برای نجات زمین از دست روبوتنیک شیطانی، محافظت کند.

این فیلم قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ اکران شود، اما انتقاد‌های شدید از نحوه طراحی شخصیت محبوب این فیلم، باعث شد کارگردان آن زمان اکران را برای طراحی مجدد شخصیت سونیک به تعویق بیندازد. اگرچه این تعویق ضرری در حدود ۵ میلیون دلار به همراه داشت و بودجه آن را به ۹۰ میلیون دلار رساند، اما به نظر می رسد با فروش خوبش سرمایه فیلم بازگردد.

فیلم سینمایی «پرندگان شکاری» که هفته گذشته اکران شد، این هفته به جایگاه دوم خواهد رسید و دو فیلم تازه اکران این هفته به نام‌های «عکاس» و «جزیره فانتزی» که پیش بینی می‌شود در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون دلار فروش کنند، برای جایگاه‌های سوم و چهارم می‌جنگد. گفتنی است فیلم «پسران بد» که پنج هفته پیش اکران شده بود، این هفته به جایگاه پنجم فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.