جمشیدی: صعود از مرحله گروه المپیک ۲۰۲۰ پیروزی بزرگی خواهد بود

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: اگر بتوانیم از گروهمان در تورنمت المپیک ۲۰۲۰ صعود کنیم، پیروزی بزرگی را کسب کرده ایم.

جمشیدی: صعود از مرحله گروه المپیک ۲۰۲۰ پیروزی بزرگی خواهد بودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جمشیدی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در مورد شرایط اردوی تیم ملی بیان کرد: حدود یک هفته‌ای فرصت داریم تا خودمان را برای پنجره اول رقابت‌های کاپ آسیا آماده کنیم. بازیکنان همگی از لیگ به اردوی تیم ملی آماده اند و نیازی به بدنسازی نیست و تنها مرور کار‌های تاکتیکی را در دستور کار داریم تا به هماهنگی برسیم و برای بازی‌ها آماده شویم.  

وی در مورد حریفان ایران از جمله سوریه و قطر بیان کرد: هر دو حریف خوب هستند و در غرب آسیا مطرح به شمار می‌روند. مهم نیست که حریف ما چه کسی خواهد بود. ما با تمام انسجام مان باید بازی‌ها را فارغ از اینکه چه تیمی رو به روی ما است بهترین نتیجه را بگیریم.

او در ادامه گفت: المپیک میدان بزرگی است. دوازده تیم برتر دنیا در المپیک نشان دهنده کیفیت این رقابت‌ها است. قطعا در هر بازی از این تورنمنت تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را بگیریم و ببریم. کار سختی است، اما اگر بتوانیم از گروهمان صعود کنیم به نظرم پیروزی بزرگی را کسب کرده ایم.


بیشتر بخوانید: گرامی پور از سن لورنزو جدا شد!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار