پرونده‌ای دیگر از بانک سرمایه روی میز قاضی/ عادلیان و خادم محاکمه می‌شوند

جلسه اول دادگاه متهمان جدید بانک سرمایه (عادلیان و خادم) دوشنبه (۲۸ بهمن ماه) در شعبه سوم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه اول دادگاه متهمان جدید بانک سرمایه (عادلیان و احسان خادم) دوشنبه (۲۸ بهمن ماه) در شعبه سوم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار می‌شود.

به گفته قاضی مسعودی مقام مورد اتهامی این افراد در حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده که در حوزه تسهیلات ریالی است.

قاضی مسعودی مقام گفت: یک نفر از متهمان این پرونده به نام احسان خادم متواری است و زمان رسیدگی به این پرونده روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه رأس ساعت ۹ صبح خواهد بود.

وی افزود: پس از رسیدگی به اتهامات عادلیان و احسان خادم، به موارد اتهامی آقایان شاملویی و امامی رسیدگی خواهد شد که پرونده این افراد در حال تنظیم کیفرخواست و در مراحل پایانی خود قرار دارد.

قاضی مسعودی مقام گفت: مهم‌ترین تخلف انجام شده در بانک سرمایه، نادیده گرفتن مقررات و قوانین بانکی از سوی هیئت مدیره بانک و تسهیلات گیرندگان است که با تبانی میان آن‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
خب چرا به همچین اشغالایی که اقتصاد مملکتو فلج کردن اینجوری رحم میکنید والا بخدا اگه از همون اول همچین اشغالایی رو سقط میکردین و دودمانشونو به باد میدادین دیگه کسی جرات اینکارو نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
بانک سرمایه وببندین فکر کنم بهتر باشه
ماشالله فقط تخلف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
هر دم از این باغ بری میرسد
آخرین اخبار