سارقان مسلح منزل در دام پلیس آگاهی فارس/دستگیری ۲۹ سارق در آباده

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۷ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف ۴۲۰ میلیون ریالی لوازم خانگی قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری "دژکرد" این شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به ۲ دستگاه خودرو سبک مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده انواع لوازم خانگی شامل ۸ دستگاه کولرگازی، یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه ماشین لباسشویی و ۴۸ عدد سینی استیل قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ صارمی با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: ارزش ریالی اموال مکشوفه، ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان در جامعه، هرگونه اطلاعات و اخبار خود در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

سارقان مسلح منزل در دام پلیس آگاهی فارس

باتلاش مأموران پلیس آگاهی استان، ۲ سارق مسلح منزل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل شبانه توسط سارقان که مسلح به سلاح گرم بودند، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفاء ۲ سارق منزل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

او با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های انجام گرفته به ۳ فقره سرقت منزل اقرار کردند، افزود: در بازرس یاز مخفیگاه این افراد، سلاح بکار رفته در سرقت و مقداری طلاجات مسروقه کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شد، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ حبیبی به شهروندان هشدار داد: بر روی در آپارتمان خود چشمی نصب کنند، در صورت نقل و مکان به منزل جدید حتما توپی قفل ها‌ی در اصلی را تعویض کنند، از ورود افراد ناشناس تحت عنوان رمال یا فالگیر به داخل منزل جلوگیری کنند و از نگهداری پول و طلاجات در خانه خودداری کنند.

دستگیری ۲۹ سارق در آباده

فرمانده انتظامی آباده از شناسایی و دستگیری ۲۹ سارق و کشف ۳۶ فقره انواع سرقت از آنان طی یک ماه گذشته خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار داشت: طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان آباده طی یک ماه گذشته اجرا شد که منجر به کشف چندین فقره سرقت مهم و دستگیری تعداد قابل توجهی سارق شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی، ماموران موفق به دستگیری ۲۹ سارق و کشف ۳۶ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌ها و تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب انواع سرقت از جمله خودرو، اماکن خصوصی، سیم برق، موتورسیکلت، منزل، احشام و سرقت داخل خودرو اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قصائی شدند.

سرهنگ رزمجویی به شهروندان توصیه کرد: ضمن عمل به هشدار‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و وسایل نقلیه مشکوک مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف خودرو حامل سیگار قاچاق در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف خودرو پژو ۴۰۵ و کشف ۱۳۹ هزار و ۹۶۰ نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام ایست و بازرسی و کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی ازاین خودرو، ۱۳۹ هزار و ۹۶۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و دو متهم دستگیر شد، اظهار داشت: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
بهتر نیست اصلا نذارید سارقین وارد خونه شما شوند تا اینکه بخواهید امیدوار باشید مثلا دوربین داشته باشید و تصویرشون ثبت بشه که اگر سارقی گیر افتاد و جنسی کشف شد به شما برگردونند؟!!! خوب نوش دارو را قبل مرگ سهراب بخورید و قفل ضد دیلم را قبل از اینکه سارقین سراغتون بیان روی در نصب کنید و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پنجره، پاسیو و نورگیر که دیگه حتی اگر سارقین تا پشت در و پنجره خونه شما هم رسیدند، امکان نداشته باشند وارد شوند که نه تنها اموالتون را حفظ کنید بلکه مشکلات روحی و روانی ناشی از سرقت را هم به زن و بچه هاتون تحمیل نکنید.
آخرین اخبار