۱۱ نامزد انتخابات مجلس در استان بوشهر انصراف دادند

۱۱ نامزد انتخابات مجلس یازدهم در استان بوشهر تا کنون از حضور در این عرصه انصراف داده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: صلاحیت ۱۰۱ داوطلب برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان تایید شده بود شامل ۳۵ نفر در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، ۲۳ نفر در حوزه دشتستان، ۲۲ نفر در حوزه دشتی و تنگستان، و ۲۱ نفر در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه.

خسرو دهقانی افزود: تا کنون ۱۱ نفر در سه حوزه از حضور در این عرصه انصراف داده‌اند و تعداد نامزد‌های باقیمانده به ۹۰ نفر رسیده است.

او ادامه داد: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۶ نفر، در دشتی و تنگستان ۲ نفر و در دیر، کنگان، جم و عسلویه ۳ نفر انصراف داده‌اند. در دشتستان هم انصرافی نداشته‌ایم.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: به این ترتیب، اکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۹ نفر، در دشتی و تنگستان۲۰ نفر، در دیر، کنگان، جم و عسلویه ۱۸ نفر و در حوزه دشتستان هم  ۲۳ نامزد با هم رقابت می‌کنند.

دهقانی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم در استان در نظر گرفته شده و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

انتخابات مجلس یازدهم جمعه دوم اسفند برگزار می‌شود.

استان بوشهر چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.