ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات اختلاف نظر دارند

فعال اصولگرا گفت: اصلاح طلبان چون نتوانستند به توافقی از طریق شورای عالی خود برسند الان دچار اختلاف نظر هستند.

اصلاح طلبان برای ورود به عرصه رقابت اختلاف نظر دارندحمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لیست‌های انتخاباتی اصلاح طلبان گفت:  طبیعتا آنها هم چون نتوانستند به توافقی از طریق شورای عالی خود برسند، الان دچار اختلاف نظر هستند.

او ادامه داد: اصلاح طلبان الان تحلیلشان نسبت به شرایط ورود به عرصه رقابت باهم متفاوت است و به نظر می‌رسد که این تعدد لیست هم ناشی از همین شرایط جدیدی است که برایشان پدید آمده است؛ شرایطی که الان اصولگرایان هم با آن مواجه هستند.


بیشتر بخوانید: کسی که در رای‌گیری مجمع دوم شده، حتما نباید در لیست نهایی هم نفر دوم باشد


نرقی با اشاره به حضور چهره‌های شاخص اصلاح طلب در لیست اصلاحات، افزود: طبیعتا اینها دیرتر وارد صحنه شدند، اما با توجه به تایید صلاحیت‌هایی که انجام شده از نظر شاخص بودن چهره های کافی را به در لیستشان دارند و نمی‌توان گفت که اینها چهره شاخصی نداشتند.

فعال اصولگرا بیان کرد: تقریبا آن حربه ای که اصلاح طلبان برای مظلوم نمایی داشتند مبنی بر اینکه می گفتند ما چهره شاخص برای ورود به رقابت نداریم، امروز به طور کامل از دستشان گرفته شده و الان با تمام توانمدی شان وارد عرصه رقابت شده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار