نقوی حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس و دولت در اجرای گام دوم انقلاب بیشتر تلاش کنند

نماینده ورامین گفت: مجلس و دولت باید در حوزه قانون‌گذاری و اجرا گام دوم انقلاب را بیشتر مدنظر قرار دهند.

مجلس و دولت بایدبیشتر گام دوم انقلاب را مدنظر قرار می‌دادند/دستگاه‌های اجرایی در سال جدید حرکت بزرگی را  رقم بزنندسید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: مانیفست حرکت انقلاب اسلامی در گام دوم، در بیانیه‌ای تبلور یافته  که رهبر معظم انقلاب صادر کرده‌اند.

او افزود: ایشان در این بیانیه استراتژی‌ها، تاکتیک و اصول اصلی حرکت انقلاب اسلامی را ترسیم کرده‌اند، بنابراین پرداختن به این استراتژی از وظایف مهم همه قوا و دستگاه‌هاست.

نقوی حسینی تأکید کرد: ما در آغاز راه گام دوم انقلاب هستیم، اما انتظار این بود که با صدور بیانیه مذکور نشست‌ها و تببین‌های بیشتری صورت بگیرد تا دستگاه‌های کشور خود را بیشتر با بیانیه گام دوم انقلاب تطبیق دهند.

او ادامه داد: مجلس و دولت باید در حوزه قانون‌گذاری و اجرا گام دوم انقلاب را بیشتر مدنظر قرار می‌دادند، اما چنین نشد، بنابراین معتقدم نهاد‌های رسمی و مهم کشور در عمل به این بیانیه موفق نبودند.

نقوی حسینی بیان کرد: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی مهم کشور در سال جدید با سر لوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب حرکت بزرگی را رقم بزنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
همین الان همه چیز گرون شده، بیمه ۲۵ درصد گرون شده، کرایه تاکسی گرون شده، مواد خوراکی گرون شده ، آیا در جهت درست گام بر داشتید؟ کسی که شغلی ندارد، کسی که سرباز است، کسی که فارغ التحصیل شده و بیکار است ، اینها با گرانی چه کنند؟ حقوق کارمندانتان را افزایش دهید پس بیکاران چکارکنند؟ خودتان اشتغال ایجاد نکردید وگرنه کسی از بیکاری خوشش نمیاد
آخرین اخبار