اعتبار بخشی یک فرهنگ سازمانی است

اعتبار سنجی بخش‌های بالینی و پاراکلینیکی و واحد‌های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به عنوان بیست و یکمین بیمارستان استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد طی نشستی با مسئولان بیمارستانی استان گفت: اعتبار سنجی بخش‌های بالینی و پاراکلینیکی بیمارستان امام خمینی مهاباد آغاز شده و نظر به اهمیت وافر برنامه ملی اعتبار بخشی یکی از سیاست‌های اصلی بیمارستان امام خمینی مهاباد، انجام تمام فعالیت‌های بیمارستان بر اساس استاندارد‌های اعتبار بخشی است.

او افزود: بعد از ابلاغ برنامه نسل چهارم اعتبار بخشی در مرداد ماه، تیم رهبری و مدیریت بیمارستان طی جلسات متعدد تمام زیر ساخت‌های اجرای برنامه را فراهم نمود تا در بستری مناسب فعالیت‌ها با نگرش متفاوت همکاران محیطی در راستای این برنامه ملی دربیمارستان جاری وساری شود.

افتخاری سرپرست تیم ارزیاب معاونت درمان دانشگاه بیان کرد: تفاوتی که اعتبار بخشی نسل چهارم با سایر دوره‌های اعتبار بخشی دارد بر اساس اصل بیمار محوری استوار است.

رضایی ارزیاب ارشد وزارت بهداشت در این نشست بیان داشت: اعتبار بخشی یک فرهنگ سازمانی است که در طول ساعت‌ها و روز‌ها و سال‌ها باید ساری و جاری شود که بتوانیم از آن نتیجه بگیریم و آثار آن را در ارتقاء کیفیت ایمنی و بهبود خدمات به بیماران شاهد باشیم.

او افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بیست و یکمین بیمارستان در سطح استان می‌باشد که مورد ارزیابی قرار می‌گیرد استان آذربایجان غربی یکی از پیشروترین استان‌ها در سطح کشور است که به نسبت بیمارستان‌ها موجود ارزیابی در آن صورت گرفته است.

رضایی ضمن تشکر به ارزیابان اظهار داشت: با وجود شرایط سخت جغرافیایی و وضعیت نامساعد جوی ارزیابان در شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر، تکاب، شاهین دژ، میاندوآب، ماکو و ... حضور یافته و اعتبار سنجی را بر اساس زمانبندی مورد نظر انجام دادند.

نشست مسئولان بیمارستانی با حضور دکتر امید رضایی مدیر اعتبار بخشی معاونت درمان و یکی از ارزیابان ارشد وزارت بهداشت در استان آذربایجان غربی و مدیر شبکه مهاباد، سرپرست بیمارستان، ارزیابان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مسئولین بیمارستان مهاباد برپا شد.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.