سرانه ورزشی هر شهروند اصفهانی،۲۱هزار تومان

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از افزایش دوبرابری بودجه فرهنگی‌ و ورزشی در سال ۹۹خبر داد.

مهدی‌مزروعی، رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: بودجه‌ی برنامه‌ای در زمینه فرهنگی و ورزشی افزایش دوبرابری داشته است.در سال گذشته این بودجه حدود ۲۲ میلیارد بود که در بودجه۹۹ به حدود۴۲میلیارد تومان رسیده است.

او‌در ادامه تصریح کرد: با لحاظ بودجه‌ی برنامه‌ای به هر شهروند اصفهانی حدود۲۱هزار تومان سرانه تعلق می‌گیرد، البته بودجه‌ی عمرانی که شامل احداث تماشاخانه ها، فضا‌های ورزشی و باغ‌های بانوان خواهد شد به این سرانه اضافه می‌شود که در خور توجه خواهدبود.

مزروعی اهداف مورد بررسی در بودجه فرهنگی و ورزشی سال۹۹ را این گونه عنوان کرد: احداث مجموعه‌های ورزشی روباز یکی از مهمترین مواردی بود که با بودجه۱۰میلیارد تومان به تصویب رسید. همچنین احداث مجموعه‌های تماشاخانه و تئاتر شهر نیز با شناسایی فضا‌های مناسب در مناطق مختلف از جمله در چهارباغ پایین در نظر گرفته شده است که تقریبا بامبلغ حدود۷میلیارد تومان این موارد به تصویب می‌رسد.

او ضمن مطرح کردن محله‌های چهارباغ و جلفا برای اولین بار به عنوان مناظر فرهنگی تصریح کرد:در این مناطق ضمن انجام اقدامات پایشی، رویداد‌هایی که در این مناطق برگزار خواهد شد تابع سند مناظر فرهنگی می‌باشد. همچنین برای پرداختن به تاریخ شفاهی ایران نیز بودجه‌ای درنظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار