ادامه راه سردار سلیمانی در جامعه بسیار حائز اهمیت است

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: ادامه راه سردار سلیمانی در جامعه بسیار حائز اهمیت است که در واقع با این حرکت نگاه ما این است که در حوزه فرهنگی تلاش کنیم مسیر سردار را طی کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: ادامه راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه بسیار حائز اهمیت است که در واقع با این حرکت نگاه ما این است که در حوزه فرهنگی تلاش کنیم مسیر سردار را طی کنیم.

او افزود: سردار سلیمانی یک انسان جهادی به تمام معنا بود و برای خدمت‌گزاری لحظه‌ای دریغ نمی‌کرد و همه امکانات زندگی خود را صرف خدمت به مردم، اسلام و مسیری که مورد رضایت خدا بود، طی می‌کرد.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: کار جهادی و اقدام جهادی امروز نیازمند همه افراد جامعه است و مردم ما نیز از کسانی که امروز این‌گونه کار می‌کنند و ادامه می‌دهند، حتماً شاکر هستند و تکریم می‌کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سردار سلیمانی محور جهان اسلام شد و با حرکتی که در طی سال‌های گذشته انجام داد به ویژه با شهادتش در کشور عراق همراه هم‌سنگران خود این مسیر نورانی را با خون خود آبیاری کرد و به آن انسجام بخشید.

این مقام مسئول ادامه داد: به همه دنیا ثابت شد که قدرت پوشالی آمریکا با خون پاک سردار سلیمانی بر باد رفت و در انفعال کامل هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.