ثبت نخستین شکست خانگی هندبالیست‌های کازرونی در لیگ برتر

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نتیجه را مقابل فراز بام دهدشت واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: در هفته دوازدهم و بازی دوم از مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه ۲۸-۲۶ مغلوب میهمانش فرازبام خاییز دهدشت شد.

او افزود: تیم شهید شاملی کازرون نیمه نخست را با برتری ۱۶-۱۵ به رختکن رفت، اما در نیمه دوم و با درخشش سنگربان تیم حریف که مانع گلزنی بازیکنان کازرونی شد، تیم فرازبام خاییز دهدشت عملکرد بهتری داشت و با به ثمر رساندن موقعیت‌های گلزنی خود، دست به کار بزرگی زد و میزبان قدرتمند استان فارسی خود را شکست داد.

نماینده فارس در حالی این بازی را واگذار کرد که بازیکنان این تیم سه ضربه پنالتی را با درخشش سنگربان فراز بان از دست دادند.

امیر قیصریان و احمد قیصریان دیدار تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و فراز بام خاییز دهدشت را داوری کردند.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در دور نخست این مسابقات با کسب ۲۰ امتیاز صدرنشین گروه نخست لقب گرفت و فراز بام خاییز دهدشت با ۹ امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم جدول گروه دوم، گام به مرحله دوم گذاشت.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در بازی سوم از مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار