همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س), مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آبادان به همراه جمعی از کارکنان این منطقه با خانواده شهید شکرچی دیدار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مجاهد سعدی آل کثیر مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آبادان در دیدار با خانواده شهید شکرچی گفت:گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن نام آنها در فرهنگ ناب و مقدس ما ایرانی ها مرتبه ویژه ایی دارد و همه ما تلاش می کنیم که در دیدارهای متعدد از خانواده های معزز و مکرم شهدا آموزه ایی از منش ,اخلاق و سرشت پاک شهدا که از زبان خانواده شهدای گرانقدر نقل می شود کسب کنیم.

او در ادامه افزود: دردیدار با خانواده شهدا و مشاهده صبر وصلابت در رفتار وکردارآنها, عزمی راسخ و روحیه ای مضاعف در وجود همه ما پدیدار می گردد که  ما را درپیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی  و پیشرفت در کار سوق می بخشد.

درپایان این دیدار مهندس آل کثیر مدیر منطقه آبادان با تقدیم دسته گل و اعطای هدیه و لوح تقدیر از زحمات و بردباری خانواده شهید شکرچی تقدیر وتشکر کرد.

شهید ابراهیم شکرچی قطب آبادی از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آبادان بوده که در جنگ تحمیلی در اثر بمباران شهرآبادان به شهادت رسید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.