صفری:

بیش از ۹۳ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه داریم

فرماندار دماوند گفت: به نظرم مهمترین برنامه‌ای که نماینده بعدی باید در مجلس پیگیری کند، استفاده از ظرفیت‌های طبیعی به جهت رشد گردشگری، کشاورزی و صنعت در این دو شهرستان است.

بیش از ۹۳ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه داریممجید صفری، فرماندار دماوند در گفت‌وگو با   خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت انتخابات در این حوزه انتخابیه گفت: ما در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ۱۷۰ شعبه اخذ رای داریم که براساس برنامه‌های ابلاغی از سوی وزارت کشور، برنامه‌های خود را پیش بردیم و هیچ کمبودی نداریم؛ تمام تلاش ما این است که شرایط را برای برگزاری یک انتخابات پرشور در این حوزه انتخابیه فراهم کنیم.

او افزود: بیش از ۹۳ هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه داریم و فکر می‌کنیم در این دوره شاهد بالاترین میزان مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

صفری در پایان در خصوص مهمترین برنامه‌هایی که می‌تواند از سوی نماینده بعدی این حوزه انتخابیه مورد بررسی قرار بگیرد گفت: به جهت موقعیت خاصی که شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در استان دارند، به نظرم مهمترین برنامه‌ای که نماینده بعدی این دو شهرستان باید در مجلس پیگیری کند، استفاده از ظرفیت‌های طبیعی به جهت رشد گردشگری، کشاورزی و صنعت در این دو شهرستان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار