عزیزی: از اتلتیکومادرید و تاتنهام پیشنهاد داشتم/ با پرسپولیس تمام کرده بودم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: پس از جام جهانی ۱۹۹۸ از تیم‌های تاتنهام و اتلتیکو مادرید پیشنهاد داشتم، اما باشگاه کلن با خروج من موافقت نکرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره گل تاریخی خود به استرالیا اظهار داشت: وقتی توپ به من رسید، تصمیمم را گرفته بودم تا شوت بزنم، اما اگر بار دیگر به آن صحنه بازگردم به ابراهیم تهامی پاس می‌دهم. تهامی بازیکن فوق العاده‌ای بود که می‌توانست ۴ یا ۵ نفر را راحت دریبل کند و اینکه ۱۴ نفر را دریبل کرد برای شوخی بود.

خداداد عزیزی افزود: پس از پایان جام جهانی ۱۹۹۸ از تاتنهام و اتلتیکومادرید پیشنهاد داشتم و پیشنهاد تیم مادریدی خیلی خوب بود، اما باشگاه کلن آلمان موافقت نکرد تا به اسپانیا بروم.

وی خاطرنشان کرد: در میان تیم‌های ایرانی دوست داشتم در پرسپولیس و استقلال بازی کنم و در سال‌های گذشته و در زمان علی پروین با او صحبت‌هایی کردم و با او به توافق کامل رسیدم، اما اتفاقاتی رخ داد که در این تیم بازی نکردم. با کامران منزوی نیز جلساتی را برای حضور در استقلال برگزار کردم که حضور من در آنجا نیز منتفی شد.

مهاجم ملی پوش سابق ایران اذعان کرد: البته در مسابقات آسیایی به عنوان یار کمکی در پرسپولیس بازی کردم. البته استانکو به من اعتقادی نداشت، اما با حمایت عابدینی در برخی از بازی‌ها حضور داشتم.

او در پایان گفت: نسل بازیکنان سرعتی دیگر در فوتبال ایران وجود ندارد، اما از محمد محبی سپاهان مهدی ترابی و وریا غفوری خوشم می‌آید وسبک بازی آن‌ها را دوست دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار