استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مرکز قانون گذاری کشور

استاندار خراسان رضوی گفت:نمایندگان مجلس با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند، لذا رای مردم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مرکز قانون گذاری کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در هجدهمین جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور اعضای کمیته‌های هشت گانه ستاد انتخابات در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، یکی از برکات جمهوری اسلامی را برگزاری انتخابات دانست و گفت: خوشبختانه بیش از ۴۰ سال است که کشور انتخابات مختلفی را تجربه کرده است.

او با اشاره به اینکه کشور نیازمند حضور فعال مردم در انتخابات است، ادامه داد: امیدوارم مردم خراسان رضوی مانند سنوات گذشته بیشترین میزان مشارکت را داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی مجلس شورای اسلامی را یکی از ارکان مهم کشور دانست و گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان مرکز قانون گذاری کشور با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند، لذا رای مردم در این راستا بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه در خراسان رضوی فضای مناسبی برای مشارکت مردم در انتخابات ایجاد شده است، افزود: در یک سال گذشته جلسات مختلفی با احزاب سیاسی در محل استانداری و خانه احزاب برگزار شده است و از حضور فعال دبیران احزاب و اعضای تشکل‌های سیاسی برخوردار بوده‌ایم.

او ادامه داد: هماهنگی و همدلی خوبی برای برگزاری انتخابات در خراسان رضوی وجود دارد و امیدواریم مردم خوب استان همانطور که در تشییع پیکر مطهر سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی حضور پیدا کردند در انتخابات هم مشارکت فعال داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی قوام جهوری اسلامی را حضور یکپارچه مردم در همه صحنه‌ها دانست و گفت: اگر مردم در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشند کشور از قدرت و توسعه مناسبی برخوردار خواهد شد.

رزم حسینی افزود: امیدواریم آهنگ آبادانی و توسعه خراسان رضوی با نمایندگان انتخابی مردم در استان ادامه پیدا کند.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار