دبیر ستاد انتخابات کشور:

مهلت قانونی تبلیغات کاندیداها فردا به پایان می‌رسد/ نظارت، اجرا و بازرسی سه رکن اصلی انتخابات است

موسوی گفت: بیش از هفت هزار نامزد انتخاباتی تایید صلاحیت شده‌اند و فردا آخرین روز از تبلیغات کاندیداهاست.

تنها یک روز دیگر برای تبلیغات کاندیداها باقی مانده/ نظارت، اجرا و بازرسی سه رکن اصلی انتخابات است به گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور با اشاره به آخرین وضعیت روند انتخابات؛ اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت مناسب و خوبی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حاکم است و اکنون در حال آماده سازی تمامی امکانات برای شرکت در انتخابات روز جمعه هستیم.

او تصریح کرد: وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات، تمامی ابزار و امکانات لازم را برای رأی گیری را فراهم کرده است.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: بیش از هفت هزار نامزد انتخاباتی تایید صلاحیت شده‌اند و فردا آخرین روز از تبلیغات کاندیداهاست.

موسوی یادآور شد: در بسیاری از نقاط کشور شور و حال انتخاباتی افزایش یافته و این موضوع، نوید بخش مشارکت بیشتر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود؛ همچنین بیش از ۵۴ هزار شعبه در سراسر کشور برای اخذ رأی  و حضور مردم در انتخابات در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به تخلف تبلیغاتی برخی از نامزد‌های انتخاباتی، اظهار کرد: وزارت کشور حتما نظارت لازم را بر تخلفات تبلیغاتی  دارد و ان‌شالله مردم با شناخت و آگاهی کافی نماینده خود را انتخاب کنند.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: حوزه‌های نظارت، اجرا و بازرسی سه رکن اصلی انتخابات به شمار می‌آید که وظیفه‌ آنها رصد فعالیت‌ نامزد‌های انتخاباتی است.


بیشتر بخوانید: حضور حداکثری مردم در انتخابات، انقلاب را بیمه می‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار