مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به آمادگی مساجد استان کرمانشاه برای حضور نامزد‌های انتخاباتی اشاره کرد .

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی مساجد استان کرمانشاه برای حضور نامزد‌های انتخاباتی، گفت : مساجد استان به عنوان پایگاه‌های اصلی انقلاب، در آستانه برگزاری انتخابات، پس از نماز مغرب و عشا آماده دیدار چهره به چهره نامزد‌های انتخاباتی با مردم و سخنرانی آن‌ها هستند.

او با بیان اینکه تربیون مساجد در اختیار همه کاندیدا‌های متقاضی قرار خواهد گرفت، گفت : نامزد‌های انتخابات با برنامه‌ریزی و هماهنگی از قبل صورت گرفته می‌توانند در مساجد حاضر شده و به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تبلیغات میلیاردی کاندیدا‌ها تاثیر زیادی در انتخاب آن‌ها از سوی مردم نمی‌گذارد، گفت: مردم آگاه و بصیر هستند و از روی عکس و پوستر رای نمی‌دهند و به کاندیدا‌هایی رای می‌دهند که برنامه داشته باشند.

او گفت: نماینده خوب در عین حال که باید باتقوا، شجاع، مومن و انقلابی باشد، باید توانمند بوده و طرح و برنامه داشته باشد.

او افزود: نماینده اصلح فردی است که مرز بندی شفاف در برابر دشمنان داشته و در عین حال مقتدر باشد.

احمدی با اشاره به حضور پررنگ مردم استان کرمانشاه در انتخابات ادوار گذشته، افزود: شاهد حضور پرشور مردم این استان در انتخابات دوم اسفند در پای صندوق‌های اخذ رای باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.