تجلیل از فعالان گردشگری وصنایع دستی همدان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

از فعالان گردشگری وصنایع دستی همدان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و‌سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تجلیل شد.

تجلیل از فعالان گردشگری وصنایع دستی همدان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگریعلی مالمیر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به حضور موفق استان همدان در این نمایشگاه گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با تعامل و همراهی شایسته بخش خصوصی و حضور فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران از ظرفیت‌های حوزه گردشگری شامل معرفی آثار تاریخی و طبیعی، زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از طریق المان‎ها، نمادها، ارائه اقلام معرفی شامل کاتالوگ، کتابچه، نقشه و بروشور، ارائه خدمات الکترونیک گردشگری و رونمایی از اپلیکیشن گردشگری و سایت جامه گردشگری در غرفه استان همدان به بازدیدکنندگان و گردشگران معرفی شد.

او با اشاره به همراهی شایسته بخش‌های خصوصی و تاسیسات گردشگری و صنایع دستی، ادامه داد:  تبلیغ  وتوانمندی‌های حوزه گردشگری و صنایع دستی  استان در این نمایشگاه موثر بود.

او اظهار داشت: در این نمایشگاه با حضور فعال بخش خصوصی و تاسیسات گردشگری استان شامل جامعه هتل داران استان، شرکت سیاحتی علیصدر، مجتمع تفریحی توریستی گنج نامه، مجتمع رنگین کمان، انجمن سفره خانه‌های سنتی، انجمن مهمان پذیران داران و انجمن بومگردی‌های همدان، و هنرمندان صنایع دستی از هیات بازار مبل و منبت شهرجهانی ملایر، مرکز آموزش هتلداری و گردشگری غرب کشور، شهرداری ملایر، شهرداری شهر جهانی لالجین و فعالان صنایع دستی و گردشگری شهرستان تویسرکان شهر ملی منبت گلریز، توانستیم ظرفیت‌های گردشگری، مراکز اقامتی و پذیرایی و سوغات و صنایع دستی استان همدان را به گردشگران معرفی کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان یادآور شد: امیدواریم حضور در این رویداد بین‌المللی با شعار گردشگری همدان مقصد گردشگری کودک و خانواده و با تمرکز و استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها بتوانیم در سال ۹۹ به مهمترین هدف خود درحوزه گردشگری که افزایش میزان ماندگاری گردشگران است، دست یابیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تویسرکانی
۱۷:۴۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
با سلام
مبل و منبت ارائه شده در نماشگاهای شهر ملایر
حاصل تولید و هنر دست منبت کاران تویسرکان است که در تویسرکان تولید شده و توسط منبت کاران تویسرکانی در ملایر به نمایش گذاشته میشود
اصل و ریشه مبل و منبت در تویسرکان است وفقط در ملایر بازارش را ایجاد کرده اند به نام خودشان ثبت ملی و جهانی کرده اند
و با تبلیغات غیر واقعی هنر و حقوق دست منبتکار تویسرکانی که با آن خرجی زندگی را تامین میکنند متاسفانه و با بی انصافی از شهر محروم تویسرکان گرفته و به مرکز تجمع امکانات یعنی ملایر داده اند ... این یعنی عدالت در توسعه!!!
آخرین اخبار