هشدار مدیریت بحران به استان های مستعد بارش برف

لطیفی گفت: با توجه به آغاز بارش برف از روز چهارشنبه (۳۰ بهمن ماه) سازمان مدیریت بحران هشدار‌های لازم را به استانداران این مناطق ارسال کرده است.

محمد فرید لطیفی معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیدریت بحران کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به آغاز بارش برف و باران در روزهای اخیر در برخی از استان ها و هشدارهای لازم برای جلوگیری از وقوع حادثه ای اظهار کرد: با توجه به آغاز بارش های برف و باران از روز چهارشنبه(۳۰ بهمن ماه) در برخ از مناطق کشور، سازمان مدیریت بحران هشدارهای لازم را به استانداران این مناطق ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه بارش ها بیشتر در مناطق شمال غرب و غرب کشور روی می دهد ، افزود: دستگاه های ذی ربط در این استان ها آمادگی لازم را دارند ضمن این که مردم نیز باید هشدارها را از طریق رسانه ها دنبال کنند.

لطیفی با تاکید بر اینکه مردم در زمان های برفی از تردد در معابر برف گیر خود داری کنند، تصریح کرد: باید شهروندان در زمان بارش برف تجهیزات لازم به همراه داشته باشند .

وی افزود:همچنین مدیران دستگاه های ذی ربط باید برای جلوگیری از وقوع هر حادثه ای همچون محدود کردن رفت و آمدها آمادگی کامل داشته باشند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.