رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از دستگیری ۱۰ سارق منزل، خودرو و لوازم داخل خودرو در شرق تهران، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "صادق ضرونی" رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک گفت: در پی سرقت‌های متعدد خودرو، لوازم داخل خودرو و خانه در محدود استحفاظی کلانتری تیم عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات میدانی و بررسی دوربین‌های مداربسته سرنخ‌های خوبی از سارقان به دست آوردند و در ادامه تحقیقات اطلاعاتی مبنی بر حضور سارقان در یک پاتوق در شرق تهران به دست آمد.

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی به پاتوق دزدان ورود کردند و ۱۰ سارق که در حال مصرف مواد مخدر شیشه و هروئین بودند دستگیر شدند و در بازرسی از داخل خانه لوازم سرقتی و مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین به دست آمد.

سرهنگ ضرونی اظهار داشت: در بازرسی بدنی از یکی از سارقان بیش از ۵۰ کلید خانه به دست آمد که مشخص شد این سارق با در اختیار داشتن کلید‌ها برای ورود و سرقت منازل از آن‌ها استفاده می‌کند.

وی در خصوص سن متهمان گفت: تعدادی از این سارقان سابقه دار بوده و میانگین سنی ۱۰ سارق ۳۵ تا ۴۵ ساله است که متهمان پس از اعترافات ابتدایی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار