کسب ۲۳۶ مدال رنگارنگ جهانی کشوری و استانی توسط ورزشکاران اهری در سال جاری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر از کسب ۲۳۶ مدال رنگارنگ جهانی کشوری و استانی توسط ورزشکاران اهری در سال جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، حضرتیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر از کسب ۲۳۶ مدال رنگارنگ جهانی، کشوری و استانی توسط ورزشکاران اهری در سال جاری خبر داد.

 حضرتیان گفت: از این تعداد مدال، دو مدال نقره در مسابقات جهانی در رشته بدمینتون توسط حسین رضایی و ۴۰ مدال (شامل ۱۶ مدال طلا،۱۱ مدال نقره و ۱۳ مدال برنز) در مسابقات مختلف کشوری و ۱۹۴ مدال هم (شامل ۶۴ مدال طلا، ۶۱ مدال نقره و ۶۹ مدال برنز) در مسابقات مختلف استانی کسب شده است.

او افزود: محمد عطازاده در رشته کبدی برای حضور در تیم ملی و شرکت در جام جهانی سرکل کبدی ٢٠٢٠ لاهور پاکستان دعوت شده که اینک این جام جهانی در حال برگزاری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر گفت: تعداد ۶ مورد سمن در شهرستان اهر ثبت شده است که ۴ مورد آن در سال ۹۸ تشکیل شده است و ۱۳ مورد سمن هم در مراحل قانونی ثبت قرار دارد که بزودی کار ثبت نهایی آن‌ها انجام خواهد شد.

او گفت: برگزاری ۱۱۵ برنامه شاخص شامل پیاده‌روی، کوهنوردی ، بادبادک پرانی و دوچرخه‌سواری در ورزش همگانی و ۱۲ جشنواره تابستانه با رویکرد همگانی و با مشارکت هیئت‌های تخصصی و قهرمانی از برنامه‌های اجرا شده در سال جاری می‌باشد.

حضرتیان همچنین از فعالیت ۵ باشگاه ثبت شده کوهنوردی در شهرستان اهر خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.