رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : شهدا و ایثارگران انسان‌هایی والا هستند که با از جان گذشتگی و ایثار در راه رسیدن به آرمان‌های مقدس الهی انسانی خویش از همه چیز خود گذشتند و اینگونه به جایگاهی بسیار ارزشمند و والا رسیدند.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ما امنیت و آرامش کشور را مدیون خون شهدا هستیم و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده نگه داشته شود.

او گفت : دانشجویان ایثارگر افتخار جامعه علمی و دانشگاهی کشور هستند و تلاش ستودنی دانشجویان که در خانواده بدون حضور پدر شهید و یا با حضور پدر جانباز، و در رقابت‌های جوانمردانه تحصیلی به رتبه‌های علمی شایسته رسیده اند، مایه مباهات و فخر دانشگاه است.

مرادی افزود : دانشجویان باید افتخار کنند که از خانواده معظم شهدا و ایثارگر هستند و باید تلاش کنند تا از نظر اخلاقی و علمی به جایگاه واقعی خود دست یابند و افتخار آفرین شوند.

او افزود : این دانشجویان باید در زمینه علمی و فعالیت‌های دانشجویی، همانند والدینشان که الگویی در جامعه هستند، الگویی برای دانشجویان باشند.

مرادی گفت : توانمند سازی دانشجویان ایثار گر در تمام زمینه‌ها در دانشگاه با جدیت پیگیری می‌شود و وظیفه ما در دانشگاه فراهم ساختن امکانات لازم برای توانمند ساختن دانشجویان شاهد و ایثارگر در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی است.

او گفت : بیش از ۲۰۰۰ نفراز کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جامعه‌ی ایثارگر هستند.

مرادی افزود : تعداد زیادی از اعضای هیات علمی در مرحله استادیاری و دانشیاری و همچنین بسیاری از مدیران توانای ما از خانواده معظم شهدا و ایثارگر هستند که در پیشبرد اهداف پیش روی دانشگاه با تمام توان در تلاشند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.