مظلومی: در استقلال مرا بازی دادند/ اساسنامه فدراسیون را تغییر دهند که حداقل فوتبالی‌ها وارد صحنه شوند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در استقلال مرا بازی دادند و تنها می‌خواستند از نام من استفاده کنند که کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه خیلی‌ها درباره انتخابات فدراسیون فوتبال انتقاد دارند و چه زمانی قرار است عرصه به خود فوتبالی‌ها سپرده شود تا برای آن تصمیم بگیرند گفت: صحبت کردن فایده‌ای دارد؟ سالیان سال است بزرگان ما دارند صحبت می‌کنند و گوش شنوایی وجود ندارد و مشکل از همین جا شروع می‌شود. متاسفانه نمی‌دانم چه کسانی در تنظیم اساسنامه فدراسیون فوتبال دخیل بوده اند، اما هر چه بوده اشتباه است.

لابی گری در فوتبال زیاد است

او ادامه داد: به نظرم لابی گری در فوتبال زیاد است و اکنون در اساسنامه آورده شده تا ۱۰ تا رای جمع کنید. به طور حتم باید با لابی گری رای جمع کرد، یا از طرفی اعلام می کنند باید ۱۰ سال سابقه مدیریت داشته باشی. این یعنی چه؟! با قانونی که گذاشتند فوتبالی‌ها نمی‌توانند وارد این عرصه شوند و با این قانون خود به خود فدراسیون به دست کسانی می‌افتد که فوتبالی نیستند و فقط مدیریت کرده اند.

فدراسیونی که رئیس نداشته، مربی اش را هم که انتخاب کرده است!

مظلومی افزود: به نظرم قوانین را برای خودشان نوشته اند. افرادی بزرگ و تحصیل کرده در فوتبال داریم و ای کاش قانون می‌گذاشتند که شخص مورد نظر باید ۱۰ سال سابقه مربی گری داشته باشد. متاسفانه دست و پای فوتبالی‌ها را برای ورود به فدراسیون بسته اند و یک سری آدم خاص که سیاسی هستند و شاید از کنار فدراسیون یا استادیوم رد شده باشند به راس کار می آیند. تنها داریوش مصطفوی و دادکان واقعا فوتبالی بودند و به یک باره همه حذف شدند. به اعتقاد من انتخابات فدراسیون را عقب بیندازند. چه عجله‌ای داریم؟ فدراسیونی که رئیس نداشته مربی اش را هم انتخاب کرده است. ما روی همین هم بحث داریم که چطور او انتخاب شده و مسئول کیست؟ صحبت‌های کمیته فنی که حاکی از این است که کسی خبر ندارد! مصاحبه کلانی را ببینید. دوستان ابراز بی اطلاعی کرده اند و باید به نظر من انتخابات را عقب بیندازند.

مظلومی : در استقلال مرا بازی دادند/ انتخابات فدراسیون را عقب بیندازند

اساسنامه را به شکلی تغییر دهند که حداقل فوتبالی‌ها وارد صحنه شوند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اساسنامه را به شکلی تغییر بدهند که حداقل فوتبالی‌ها وارد صحنه شوند چرا که موضوع رای جمع کردن و این‌ها خوب نیست. شما هیئت فوتبال تهران را ببینید از کی تا به حالا می‌خواهد تشکیل بشود؟ اساسنامه این مشکل را دارد. باید روی این مسائل حساس شد و نگاه مثبت تری داشت. تغییر اساسنامه سخت است و باید فیفا قبول کند.

اسکوچیچ یک باره بیماری قلبی گرفت و برای دخترش مشکل پیش آمد؟

او درباره انتخاب اسکوچیچ گفت: کارنامه او مشخص و اسکوچیچ موفقیت‌هایی داشته است. این مربی بعد از خروج از تیم خونه به خونه در کشور خودش به او تیم ندادند و چه دلال بازی در این فوتبال است؟ مردم آبادان چه گناهی کرده اند؟ به شما کار دادند و دوباره نامت را دوباره مطرح کردند و سپس بیماری قلبی گرفتی و برای دخترت مشکل پیش آمد؟ دلم از این فوتبال پر است. مگر می‌شود؟ اصلا جابجایی مربیان بابت مافیا است وحالم از این فوتبال بهم می‌خورد چون این چیز‌ها را می‌بینیم. ما با شرایط خاصی به استقلال رفتم، با عشق و علاقه رفتم خدمت کنم، دیدم اصلا حالت دیگری است.

در استقلال مرا بازی دادند

او درباره حضورش در استقلال گفت: نمی‌خواهم وارد جزئیات بشوم. در استقلال مرا بازی دادند و تنها می‌خواستند از نام من استفاده کنند که کردند. یک سری آدم‌ها پشت سر دیگران قایم می‌شوند. کم کاری و بی لیاقتی خودشان را پشت اسم‌های بزرگ قایم می‌کنند. برای استقلال آرزوی موفقیت دارم با عشق بدون یک ریال پول آمدم اما مرا بازی دادند.

مظلومی : در استقلال مرا بازی دادند/ انتخابات فدراسیون را عقب بیندازند

پشت صحنه در سکو‌ها هوار بزنید که مظلومی نباشد

مظلومی درباره اینکه مطرح شده بود در سمت سرپرست در استقلال مشغول به کار شود گفت: بزرگتر‌ها با من صحبت کردند و گفتند تیم بزرگتر می‌خواهد و در همین راستا بیایید کمک کنید و من هم گفتم به خاطر استقلال چشم، البته مربی گری انجام نمی‌دهم و مدیر تیم می‌شوم و چون استقلال بود می خواستم بپذیرم . زندگی من ۳۰ سال در استقلال گذشته است. چه دوران بازیکنی، چه مربی گری زحمت کشیدیم و هرچه داریم از نام استقلال است. گفتم بعد از زنده یاد حجازی و پورحیدری که جایشان خیلی خالی است جایگزین باشم و بزرگتری کنم. با اینکه بحث سرمربی گری من قبل از فرهاد وجود داشت اما با من صحبتی نکردند، اما نامم جزو گزینه‌ها بود. با خودشان هم صحبت کردم و گفتم کاش اسم مرا نیاورید، در این شرایط که مربی ایتالیایی رفته جایگزین اوشدن و جو موجود خیلی سخت است. فرهاد هم ریسک کرد و البته من برای معارفه فرهاد مجیدی به تمرین رفتم. بعد دیدم بحث‌هایی پیش آمده که من نباشم. می‌دانم چه کسی این کار را کرده است. انسان هایی که خودمان آن‌ها را به باشگاه آورده ایم مانع حضورم در استقلال شدند و کسی را که با التماس آورده ایم خودمان را حذف کرده است!  پشت صحنه در سکو‌ها هوار بزنید که مظلومی نباشد.

یک انسان کوچک هم علیه من حرف زد که ارزش ندارد جواب بدهم

پیشکسوت استقلال در مورد انتشار فایل صوتی از فرهاد مجیدی بیان کرد: در این باره با فرهاد هم صحبت کردم و او شاگرد خود من بوده است. او زنگ زد و من توجهی به این مسائل نمی‌کنم. خیلی‌ها علیه مظلومی صحبت کردند و یک انسان کوچکی هم علیه من حرف زد که ارزش ندارد جواب بدهم. فرهاد به من زنگ زد و گفت من خیلی تعریف کرده بودم، اما فقط این بخش از صحبت هایم را گذاشتند و من هم به او گفتم به هر حال  علیه من حرف زدی. من یکی از بهترین بازیکن سمت راست فوتبال را می‌خواستم بیاورم. ما دخالتی در انتخاب بازیکن نداشتیم فقط کمیته فنی یک سری اسم درآورده بود و ما حسینی ذوب آهن که یکی از بهترین بازیکن‌های سمت راست است و دیروز بازی اش را دیدید، پیشنهاد داده بودم. فرهاد آن موقع مربی موقت بود و موافق این مساله نبود. او با یکی از دوستان صحبت کرده بود و او هم بی معرفتی نکرده بود و فایل را منتشر کرده بود.

مظلومی : در استقلال مرا بازی دادند/ انتخابات فدراسیون را عقب بیندازند

مسائل نباید از خانواده به بیرون درز پیدا کند

او درباره صحبت های مهدی امیرآبادی درباره ماجرای پودر‌های معروف توضیح داد: من خبر ندارم و مهدی باید خودش خبر بدهد. دیدم دلخوری پیش آمده و فرهاد هم شکایت کرده است. مهدی بچه خوبی است ، اما او اشتباه کرده و این مسائل نباید از خانواده به بیرون درز پیدا کند. من در جریان مسائل پزشکی نیستم اما موضوعی که به من مربوط است درباره دربی گفته بود من آماده بودم، اما مهدی شما چند روز بود تمرین نکرده بودی، با مسائلی که سر ناهار درباره کاپیتانی تیم پیش آمد و نتیجه بازی هم به همین خاطر عوض شد، ما شما را به اتفاق بهتاش فریبا و مربی خارجی نخواستیم و در یک اتاق صحبت کردیم؟ نگفتیم سر کاپیتانی مشکل داریم؟ گفتی آماده نیستم؟ این‌ها را وجدانا خودتان می‌دانید، اما این صحبت‌ها را بگذارید در خانواده بماند.

انتخاب سرمربی تیم ملی اشتباه بوده است

مظلومی در پایان گفت: آرزو دارم تیم ملی فوتبال با هر فردی که هست، چون اسکوچیچ دیگر انتخاب شده، موفق باشد. چون مردم با موفقیت فوتبال ملی ما شاد می‌شوند و با یک برد توی خیابان می‌ریزند. انتخاب اشتباه بوده، اما حمایت کنید تا تیم ملی نتیجه بگیرد که شادی در دل مردم بیاید. آرزوی موفقیت برای فوتبالمان و چهار تیممان در آسیا دارم؛ متاسفانه نتایج خوب نیست و تلاش کنند که در آسیا نتایج بهتری بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار