حمید شهبازی، رییس جدید هیات کبدی اصفهان

مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان اصفهان با حضور رییس فدراسیون کبدی و مسئولان ورزش استان و نمایندگان این رشته برگزار شد.

حمید شهبازی، رییس جدید هیات کبدی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان اصفهان بودیم و با برنامه‌هایی که اینجانب داشتم، موفق به کسب بیشترین رای برای یک دوره‌ی چهار ساله در هیات کبدی استان اصفهان شدم و از اعتمادی که به بنده شد سپاس گزارم.

او برنامه‌های خود برای پیشبرد هیات کبدی استان اصفهان را این گونه تشریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در هیات، استعدادیابی و همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش است تا بتوانیم با کشف هرچه بیشتر افراد مستعد در سنین پایه، در رقابت‌های مختلف ملی و بین المللی سکو‌های بیشتری را از آن خود کنیم. همچنین با توجه به پتانسیل خوبی که رشته کبدی در استان اصفهان داراست، نیاز به معرفی این رشته به عموم شهروندان و مخصوصا خانواده‌ها و به دنبال آن اشاعه و گسترش کبدی در همه نقاط استان می‌باشد.

شهبازی افزود: با بررسی سخت افزاری نیز هیچ مکان مشخصی متناسب با تمرینات کبدی در شهر اصفهان و سایر مناطق به خصوص دولت آباد که بیشترین فعالیت را در این رشته از آن خود کرده است نداریم و در تلاش هستیم با یک برنامه زمان بندی شده و با همکاری مسئولان ورزش استان و شهرداری اصفهان و خیرین، خانه کبدی اصفهان را تاسیس کنیم.

رییس هیات کبدی استان با اشاره به حضور بانوان توانمند در رقابت‌های مختلف ملی و بین المللی کبدی گفت: در حوزه بانوان نیز با وجود استعداد‌های بسیاری که در بین مربیان و ورزشکاران این رشته داریم، سعی بر آن داریم که با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف، دانش فنی آن‌ها را به درجات بالاتر برسانیم.

او در پایان اضافه کرد: از همه‌ی دلسوزان این رشته از جمله داوران، مربیان، بازیکنان و مسئولان شهرستان‌ها و سایر فعالان در حوزه کبدی استان اصفهان دعوت می‌کنم تا در توسعه این رشته به هیات کبدی استان اصفهان کمک نمایند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار