ترفع گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی پس از پایان تعهد ۱۰ ساله فعالیت سند اتوبوس‌ها را به نام شرکت‌های خصوصی انتقال می‌دهد.

محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح علل گلایه برخی از راننده‌ها درباره انتقال پیدا نکردن سند اتوبوس پس از اتمام تعهد ۱۰ ساله رانندگان گفت: ما هر هفته چند مورد انتقال سند اتوبوس به شرکت های خصوصی داریم که پس از تعهد ۱۰ ساله آن را انجام می‌دهیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: شرکت‌های خصوصی تحت قرارداد با شرکت واحد اتوبوسرانی هستند و ما پس از آن‌که تعهد ۱۰ ساله راننده تکمیل می‌شود اتوبوس را به نام شرکت انتقال می‌دهیم و آن‌ها با قراردادی که بین خود و راننده منعقد کردند انتقال سند را انجام می‌دهد.

ترفع ادامه داد: بیشتر شرکت‌های خصوصی کار انتقال سند را با درصد ۴ دانگ به نام خود و ۲ دانگ به نام راننده انجام می دهند.

او در واکنش به اعتراض برخی از راننده‌ها به نحوه انتقال سند گفت: بعضی از راننده‌ها بدون هیچ سندی ادعا می‌کنند که ۶ دانگ اتوبوس به نام آن‌هاست و کار انتقال سند باید به این شکل انجام شود، اما باید تاکید کنم که شکل قرارداد ما به گونه‌ای است که پس از تعهد ۱۰ ساله سند اتوبوس باید به نام شرکت شود.


بیشتر بخوانید: درآمد میلیاردی شهرداری از محل اخذ عوارض ترافیکی 


مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران تصریح کرد: ما در شرکت واحد به منظور کاهش هزینه‌های انتقال سند در دفترخانه بر اساس همان تفاهم بین راننده و شرکت خصوصی درصد سهم آن‌ها را انجام می دهیم.

ترفع با تاکید بر این نکته که بسیاری از رانندگان بدون در دست داشتن اسناد معبر ادعای مالکیت اتوبوس را دارند، گفت: اگر اسناد راننده‌ای کامل باشد ما اتوبوس را بر همان اساس بین راننده و شرکت خصوصی سند می‌زنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
شرکت بعلت ناتوانی در دریافت اتوبوس وگرفتن راننده باتوافق اتوبوسرانی قسمتی را ملکی به بهره برداران بدون تقبل هیچ هزینهای وتنها نظارت ودریافت حق شارژ بدون هیچ خدمترسانی چرا باید در مالکیت اتوبوس شریک باشد اصلا چگونه اتوبوسرانی باید بپذیر که قسمتی از سهم مردم نصیب شرکتها بصورت رانت شود وقرارداد روی قرارداد وضع شود اتوبوس سهم خدمت رسان به مردم است نه شرکت
Iran (Islamic Republic of)
بهنام پوراجاق
۱۴:۳۹ ۱۸ تير ۱۳۹۹
اتوبوس مدل 1379 هنوز سندش ازاد نمی کنند
آخرین اخبار