زمان آموزش های مجازی فرا رسیده!

تا به حال چقدر برای تان پیش آمده که به دلیل گران بودن کلاس های آموزشی، دور بودن مسیر یا نداشتن وقت خالی، از رفتن به آن کلاس منصرف شدید؟

زمان آموزش های مجازی فرا رسیده!!!به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تا به حال چقدر برای تان پیش آمده که به دلیل گران بودن کلاس های آموزشی، دور بودن مسیر یا نداشتن وقت خالی، از رفتن به آن کلاس منصرف شدید؟ احتمالا یک بار برای تان پیش آمده که تصمیم به یادگیری گرفتید و قصد ثبت نام و شرکت در آن دوره یا کلاس را داشتید اما نتوانستید. دیگر زمان این مشکلات به پایان رسیده است. این روزها تکنولوژی های جدید و مدرن، نقش پررنگی در زندگی انسان امروز دارند، در حقیقت زندگی در دنیای امروز دیگر بدون استفاده از وسایل مدرنی مثل گوشی های تلفن همراه، رایانه ها و اینترنت، ممکن نیست.

هوشمند شدن امور و رفتن آن ها به سمت مکانیزه شدن، کم کم تمام مشکلات انسان ها را حل کردند. یکی از این مشکلات؛ نرفتن به کلاس های آموزشی است. همان طور که گفتیم دوری راه و نداشتن وقت کافی یکی از مهم ترین دلایلی هستند که سبب شده بود افراد از کسب دانش و آگاهی منصرف شوند. پیشرفت فناوری اطلاعات، گستردگی و تاثیر آن در جامعه باعث شد که ابزارها و روش های آموزش نیز دچار تحول و تغییر شوند. یکی از روش هایی که افرادی زیادی هم از آن استقبال می کنند، یادگیری با روش آموزش الکترونیکی است، یادگیری با استفاده از فناوری های الکترونیکی برای دسترسی به برنامه های آموزشی، خارج از یک کلاس سنتی است. به طور دقیق ‌تر یادگیری الکترونیکی یک سیستم یادگیری مبتنی بر تدریس رسمی اما با کمک منابع الکترونیکی.

اگر شاغل هستید، تحصیل می کنید یا به طور کلی وقتی برای شرکت در کلاس های آموزشی مختلف را ندارید، بهترین گزینه برای شما فراگیری دانش با استفاده از آموزش مجازی است. شما می توانید در منزل یا محل کارتان بنشینید و دانشی که به دنبالش هستید را خیلی راحت کسب کنید. در واقع تحولات امروز به گونه ای است که این فرصت را به هر فرد می دهد تا در هر زمان و هر مکان که می توانند با امکانات خودشان و در طول مدتی که خود تعیین می کنند، مشغول یادگیری شوند. اما چطور و چگونه می توان با این روش چیزی آموخت؟ با ما همراه باشید تا علاوه بر ذکر مزایای بیشتر این روش، شما را با یکی از معتبر ترین مراکز آموزش مجازی یا الکترونیکی آشنا کنیم.

زمان آموزش های مجازی فرا رسیده!!!

یادگیری مجازی؛ یک فرصت آموزشی بی نظیر

شاید شما هم نقد های مخالفان یادگیری مجازی به گوش تان خورده باشد؛ یک نقد رایج این است که یادگیری الکترونیکی هرگز نمی تواند جای ارتباط استاد و دانشپذیر را بگیرد و جایگزین آن شود!!! اما این باور صحیح نیست. در واقع هدف یادگیری مجازی جایگزین شدن کلاس های درس نیست و رقابت با ارتباط استاد و دانش پذیر به صورت حضوری مطرح نیست.

یادگیری مجازی هم می تواند به عنوان مکمل برای دانشپذیران مورد استفاده قرار گیرد و هم برای افرادی که شاغل هستند و افرادی که دغدغه و مشکلات خانوادگی دارند و امکان شرکت در دوره های حضوری را ندارند، فرصت های جدید برای یادگیری را فراهم می کند. بنابراین به نظر می رسد که مقاومت در برابر پذیرش مزایای یادگیری الکترونیکی کمی افراطی باشد. در واقع اگر این نوع یادگیری به درستی اجرا شود، می تواند خلاء های آموزشی را به خوبی پر کند و زمان و هزینه های مالی فراگیران و برگزار کنند گان دوره های آموزشی را کاهش دهد.

همچنین آموزش مجازی می تواند دانشپذیران را به طور مداوم با مباحث درسی درگیر کند. در دنیای امروز، یادگیری مداوم به یک ضرورت تبدیل شده است. فراگیری دانش آن هم به طور مداوم می تواند فرصت های جدیدی را در زندگی افراد رقم بزند، به آن ها اعتماد به نفس بدهد و حافظه شان را تقویت کند. همان طور که شاهد هستید، حضور فناوری ها در آموزش این امکان را فراهم کرده است تا اگر فرصت و شرایط شرکت حضوری در موسسات آموزشی را ندارید، به آسانی بتوانید به دوره های آموزشی دسترسی داشته باشید و به صورت مستقل مطالب مورد نیاز را یاد بگیرید. در ادامه به معرفی برخی دیگر از مزایای یادگیری مجازی می پردازیم:

زمان آموزش های مجازی فرا رسیده!!!

  • عدم نیاز به حضور فیزیکی و رفت و آمد
  • تنظیم سرعت یادگیری
  • هزینه به نسبت کمتر
  • آموزش محتوای مورد نیاز
  • به روز بودن محتوا و سرعت آماده سازی آن
  • جذابیت دیداری و شنیداری
  • استفاده از اساتید در مکان های مختلف
  • مطالعه چند باره و مداوم
  • امکان استفاده از محتوا در حین سفر و کار و ...
  • امکان یادگیری در حین کار

دوره های آموزش مجازی پارس

مسلما شما هم با دیدن مزایای یادگیری مجازی و الکترونیکی تصمیم گرفتید که این روش را امتحان کنید. برای این کار باید یک موسسه آموزشی معتبر بیابید. زیرا با استقبال شگفت انگیز افراد از این سبک آموزش، سودجویان و کلاهبردان بسیاری هم قصد دارند از این فضا سوء استفاده کنند. برخی از دانشپذیرانی هم که در دام این ها افتادند، هیچ نتیجه ای به جز اتلاف وقت و هزینه ندیدند. به همین علت به شما توصیه می کنیم که عجله نکنید. برای شروع آموزش مجازی و خرید بسته های الکترونیکی آموزشی، اطلاعات بیشتری کسب کنید و به مراکز معتبر مراجعه کنید.

مرکز آموزش مجازی پارس بیش از ده سال است که به عنوان یک مرکز آموزش مجازی، با برگزاری حدود 1400 دوره ی جای خود را در میان مراکز علمی کشور، تثبیت کرده است. این مرکز با نام مرکز آموزش مجازی پارس با اخذ مجوز از ارگان ها و نهاد های کشور، سازمان ملی استاندارد ایران، مرکز توسعه تجارت الکترونیک، وزارت صنعت معدن تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نظام صنفی رایانه ای کشور، سازمان فنی حرفه ای استان اصفهان و سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین قرارداد با ده ها آکادمی بین المللی به عنوان اولین و معتبرترین مرکز آموزشی کوتاه مدت مجازی، خوش درخشیده است.

چرا شما یکی از دانشپذیران این مرکز آموزشی نباشید؟ همین حالا دست به کار شوید. با خرید بسته های آموزش مجازی، فرصت این را دارید که در پایان دوره، گواهینامه های معتبر آموزشی و همچنین گواهینامه های بین المللی دریافت نمایید که بسیار معتبر بوده و در جهت استخدام، ترفیع شغلی، مهاجرت و ... بسیار مفید هستند و به اعتبار و ارزش شما می افزایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار