خدابنده لو: در انتخابات شرکت می‌کنم/ امیدوارم افرادی مفید برای جامعه نماینده مجلس شوند

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: دوست دارم نماینده‌ای به مجلس برود که از جنس مردم باشد.

خدابنده لو: در انتخابات شرکت می‌کنم این حق من استسکینه خدابنده لو سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه در گفت‌وگو با خبرنگارگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: برای انتخابات شرکت می‌کنم من هم مانند همه مردم انتظار دارم نماینده‌ای که انتخاب می‌شود  مسائل مردم را به عنوان یک نماینده حل و فصل کند. مسائل اقتصادی، ورزشی، زیست محیطی و هر مسئله ای  که به شهروندان مربوط می‌شود مردم انتظار دارند که این مسائل گفته شود و بالاخره این ایده‌هایی که درست و سازنده است دفاع شود، ولی متاسفانه در مجالس قبل  دیده ایم که خیلی از نماینده‌ها برای جایگاه خودشان چه به لحاظ اقتصادی چه به لحاظ جایگاهی خودشان سمتی که دارند تلاش می‌کنند نه برای مردم و این بدبینی بدی بین همه اقشار جامعه به وجود آورده است.

او افزود: دوست دارم نماینده‌ای به مجلس برود که از جنس مردم باشد و در دوران زندگی خود طعم سختی را چشیده  باشد و وقتی به مجلس می‌رود از مردم دفاع کند.

خدابنده لو تصریح کرد: نماینده مجلس باید ازطرح‌هایی که به آینده کشور و اقشار جامعه مربوط می‌شود حمایت کند و از هر لحاظ فردی مفید باشد. افرادی در مجلس راه یابند که سواد اقتصادی وسیاست داخلی و خارجی را داشته و آینده نگر باشند. خیلی از ورزشکاران که از لژیونر می‌شوند به دلیل توجه نکردن به وضعیت اقتصادی آن‌ها است  و نهایتا آن زندگی ایده آلی که خواستارش است را ندارد و مجبور می‌شود از کشور خارج شود و مسائل مالی در این مسئله دخیل است.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه ادامه داد: حدود ۱۲ سال است که مربی تیم ملی هستم، ولی خانه‌ای ندارم و در آمدم به حدی است که خرج یک ماه من را می‌رساند و نمی‌نوانم پس اندازی داشته باشم و اگر روزی دیگر مربی تیم ملی نباشم نمی‌دانم باید چگونه زندگی ام را بچرخانم. ورزشکار هم به همین شکل است که روزی در اوج است و روزی در افت قرار می‌گیرد این استرس و ترس در همه ما ورزشکاران است که فردا این موقعیت را نداریم تکلیف چیست.

خدابنده لو افزود: دوست دارم در انتخابات شرکت کنم و فردی را انتخاب کنم که در مجلس پشتیبان ملت باشد و پشت خواسته‌های به جا و به حق و شرعی باشد. همه کسانی که می‌خواهند رای دهند قطعا همین انتظار را دارند و کسانی که کاندید می‌شوند این مسئله را باید در نظر داشته باشند که برای درآمد و جایگاه خودشان آنجا نمی‌روند، یک ملت آن‌ها را انتخاب کرده  که این نمایندگان سخنگوی مردم در مجلس باشند و پای حرف مردم باشند و به تصویب برسانند.

سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: تمام جامعه بزرگ از جوامع کوچکتر تشکیل شده است به عنوان مثال فدراسیون تیراندازی یا هر فدراسیون ورزشی دیگری جامعه کوچکی از وزارت ورزش و جوانان است و وزارت ورزش یک جامعه‌ای از باقی وزارت‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار