آخرین اخبار از نفرات تائید صلاحیت نشده انتخابات فدراسیون فوتبال/ ۴ مدیر شاخص از گود رقابت کنار می‌روند

کمیته بررسی صلاحیت نامزد‌های ریاست فدراسیون فوتبال این روز‌ها مشغول بررسی نهایی پرونده کاندیدا‌ها است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کمیته بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات فدراسیون فوتبال مشغول ارزیابی نهایی مدارک و سوابق نفراتی است که فرم‌های تاییدیه خود را به دبیرخانه فدراسیون ارائه کرده اند و به زودی اسامی نهایی برای بررسی صلاحیت حراستی در اختیار نهاد‌های ذی ربط قرار می‌گیرد.

برای کسب صندلی سهمیه باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نفراتی مانند میر معصوم سهرابی (سرپرست تراکتور)، علی جواهری (مدیرعامل باشگاه گل گهر)، شهره موسوی (مدیرعامل بادران)، علیرضا کبیری (مدیرعامل سرخ پوشان پاکدشت)، هوشنگ نصیرزاده (مدیرعامل ماشین سازی)، فرهاد حمیداوی (مالک باشگاه شهرخودرو)، جواد محمدی (مدیرعامل ذوب آهن)، سعید آذری (مدیرعامل فولاد) و یکی - ۲ نفر دیگر ثبت نام کرده بودند که به نظر می‌رسد تاکنون صلاحیت سه نفر از آن‌ها تایید نشده است.

یکی از مدیران باشگاه‌ها به دلیل نرسیدن به شرایط سنی ۳۵ سال نتوانست در این انتخابات شرکت کند. یکی از مدیران هم به دلیل نداشتن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس صلاحیتش رد شد. یک مدیر صاحب نام هم به دلیل به حد نصاب نرسیدن سابقه مدیریتی او در ورزش از جمع نفرات تایید صلاحیت شده خارج شد.


بیشتر بخوانید: چه نفراتی از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال محروم شدند؟


همچنین برای تصاحب صندلی هیئت‌های استانی هم عبدالکاظم طالقانی، طهمورث حیدری و علی قرایی که به ترتیب رئیس هیئت‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کرمان هستند بیش‌ترین شانس را دارند، اما به نظر می‌رسد مدارک تحصیلی یکی از این نفرات با ایراد اساسی کمیته سه نفره همراه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار